DW DWCP9100BR BACKREST 9100BR
DW DWCP9100BR BACKREST 9100BR
DW DWCP9100BR BACKREST 9100BR
DW DWCP9100BR BACKREST 9100BR

Стільчик для барабанщика DW DWCP9100BR BACKREST 9100BR

32597

У магазині
2 896 грн
Cпинка для стільчиків 9100, 9120

Cпинка для стільчиків DW

  • Підходить тільки до моделей 9100AL, 9120AL, 8100 і 8120.

Виробництво Тайвань
DWCP9100BR BACKREST 9100BR

Ударні установки, педалі і механіка DW по праву вважаються одними з кращих у світі.

Дочірній бренд компанії Drum Workshop - Pacific Drums & Percussion(PDP) пропонує інновації і технології DW за доступнішими цінами для барабанщиків початкового і середнього рівнів.

Слоган компанії Drum Workshop "The Drummer's Choice(вибір барабанщиків) - це не просто слова, а факт, що склався. Після сорока років інновацій і невтомного вдосконалення технологій виробництва ударних інструментів барабани DW, педалі і механіка стали стандартом, на який рівняються інші виробники.

Для досягнення такого рівня потрібно щось більше, ніж просто знання інструменту і пари хороших ідей; тут потрібна істинна пристрасть до створення і виробництва кращих з кращих.

"Це чудово, що після стількох десятиліть приходити на роботу так само хвилююче як і тоді, коли ми тільки-тільки почали", говорить засновник і президент DW Дон Ломбарди.

Все почалося в далекому 1972 року, коли 26-льотний Дон Ломбарди відкрив невелику школу-студію в Санта Моніці, штат Каліфорнія і назвав її Drum Workshop. У студії він давав приватні уроки і проводив семінари.

"Моє захоплення барабанами почалося, коли мені було 12. Мій учитель працював по сусідству в місцевому музичному магазинчику," згадує Дон. "З роками у мене склалися відмінні стосунки з відомими викладачами, так що росла не лише моя любов до гри на барабанах, але і любов до навчання і викладання. У той же самий день, коли я отримав водійські права, я поїхав викладати в місцевому музичному магазині, там же де колись брав уроки ".

Побачивши оголошення Drum Workshop в газеті, 17-річний хлопець на ім'я Джон Гуд(нинішній віце-президент DW) вирішив записатися в драм школу щоб підтягнути свої навички і позбавиться від як він сам називав "поганих барабанних звичок".

"Після трьох місяців зайняття Дон підійшов до мене і сказав, 'Ти знаєш у мене багато успішних учнів. Але я не думаю, що ти станеш одним з них'," сміється Джон. "Ну а я відповів, 'Гаразд.що робитимемо?'" :)

Розуміючи, що накладні витрати з'їдають прибуток, Дон знайшов інвесторів, викладачів і зайнявся продажем ударних, барабанних паличок і книг. Узявши Джона менеджером по продажах на неповний робочий графік, колеги годинами обговорювали різні шляхи поліпшення мистецтва гри на барабанах шляхом вдосконалення самих інструментів.

"Ось так виникла іскра," згадує Джон. "Ми годинами могли говорити про те, як створити кращий продукт. І не встигнувши це усвідомити сталі працювали разом".

З цих ідей з'явився на світ перший продукт DW : барабанний стілець нової конструкції типу "trap case" з регулюванням висоти. Коли продажі склали близько десятка штук в місяць, Джон залишив свою основну роботу і перейшов на повний робочий день до Дону.

"Після цілого дня зайняття з учнями ми відсовували барабани убік і ставили столи, щоб збирати наші стільці," згадує Дон. "Тоді я зазвичай від'їжджав "лабать", а Джон залишався до ночі збирати стільці і виконувати замовлення. Я навіть купив швацьку машину, щоб шити оббивку на стільцях, але Джон тупнув ногою і заявив: "Ніякого шитися: я не шваля".

Коли "компанія" DW отримала замовлення на партію з сотні стільців для Camco Drum Co., Дон і Джон зрозуміли, що в їх розпорядженні дійсно інноваційний продукт, який добре продаватиметься. Сьогодні через сорок років DW пропонує нову версію цього стільчика з легшого матеріалу, модель називається 6100 Adjustable Trap - Case Seat.

"Я завжди мріяв про створення легшого сидіння, але тоді у нас не було досить можливостей для цього," говорить Дон. "Я упевнений в цій новинці точно так, як і в нашому дебютному дизайні".

Проте можливостей DW тоді вистачало на дюжину стільців в місяць, але ніяк ні на сотню. Незабаром в 1977 році Том Бекман хазяїн компанії Camco Drum Co. запропонував Дону купити своє устаткування: машини, штампи і форми, коротше усе необхідне для виробництва ударних і механіки, окрім власне імені Camco. Це давало Дону можливість істотно збільшити свої виробничі можливості і розширити лінійку продукції. Дон прийняв пропозицію і вирішив розвивати компанію Drum Workshop від викладання і продажів у виробництво.

"Думки про невдачу ніколи не приходили до мене в голову," відмічає Дон. "Озираючись на наш міні-успіх із стільцями ми зрозуміли, що неодмінно будемо успішні, якщо зможемо запропонувати барабанщикам продукцію, з якою ним краще гратиме. Звичайно, мати бажання піти у виробництво і можливість це зробити - це дві великі різниці".

Позичивши велику частину грошей у батьків, і частину у інвесторів, Дон купив устаткування Camco і насамперед представив педаль для бас-барабана з ремінним приводом Camco 5000 під маркою DW. Конструкція була допрацьована, щоб поліпшити якість, плавність ходу і механічні регулювання. Педаль швидко стала "вибором барабанщика," а Дон продовжував шукати шляхи для подальшого її вдосконалення.

Система приводу &Chain Sprocket& , що з'явилася в 1980 році; не лише значно поліпшила педаль, але і допомогла якісно виділити продукцію DW серед конкурентів на ринку. А через три роки DW представляє подвійну педаль для бас-барабана, оснащену унікальною системою приводу з універсальними шарнірами.

Модель DW 5002 Double Pedal не лише закріпила за DW залізобетонну репутацію інноваторів на ринку. Вона започаткувала нову еру у барабанному світі, уперше дозволяючи барабанщикам з однією "бочкою" використати обидві ноги для створення нових ритмів і збільшення швидкості. Упродовж '80-х DW створюють цілий ряд інших інноваційних моделей : двоногу, що обертається, 5500T хай-хет стійку і 5502LB хай-хет стійку з дистанційним кабельним приводом для таких музыкантов-эндорсеров як Travis Barker, Abe Laboriel Jr., Vinnie Colaiuta, Gary Novak і Carter Beauford.

У міру того як Дон розробляв нові педалі і механіку, Джон підвищував свій досвід в якості барабанного техніка.

"І хоча я ніколи не був професійним музикантом, у мене завжди до ударних правильно були налагоджені вуха і руки," говорить він. "Я "катався" в турах з Earth, Wind and Fire і Frank Zappa. Працюючи з ними і настроюючи барабани я практично підходив до багатьох технічних питань. І потім по поверненню я використав цей досвід і знання щоб поліпшити нашу продукцію".

Працюючи техніком, Джон виявив що усі барабани, кожна модель має свій унікальний діапазон, де звучить якнайкраще, що у результаті привело його до створення унікальної системи підбору тембрів DW Timbre Matching System.

"Я зрозумів що абсолютно усі елементи конструкції обода барабана, розмір, краї, пластики, механіка і покриття як індивідуально так і сукупно впливають на якість його звучання," говорить Джон. "Ми з Доном почали робити по декілька установок в місяць, серйозно концентруючись на вдосконаленні кожного з цих акустично важливих елементів. "

"У міру того, як я вивчав тембр кожного барабана і тональний діапазон, де він звучить якнайкраще, у мене виникла зацікавленість в тому, щоб навчитися управляти його тембром і тим самим покращувати баланс усієї установки," продовжує Джон. "Пізніше ми назвали цей процес 'Timbre Matching(узгодження тембрів) і я з гордістю можу сказати, що технологія DW 'Timbre Matching' масово змінила спосіб мислення барабанщиків про свої барабани. Так само я дуже горджуся тим, що кожна установка, яку ми випускаємо сьогодні виготовляється з тим же підходом і увагою до деталей, як і тоді, коли ми випускали всього декілька сетів в місяць".

До кінця 80-х з эндорсерами вищого ешелону, дилерською мережею, що розширюється, і сильною маркетинговою кампанією, лінійка високоякісних бас педалей і стійок для хай-хета DW створила унікальну нішу для невеликої Американської компанії. Тим часом барабани під маркою DW Drums стали залучати до себе все більше і більше уваги у музичному світі. Для задоволення зростаючого попиту на свою продукцію DW подвоїли виробничі площі, переїхавши в Ньюбери Парк, штат Каліфорнія.

"Згадую як в 1987 році з туру з Jonathan Moffett і Madonna я подзвонив в магазин, щоб дізнатися як йдуть справи," згадує Джон. "Дон сказав, 'Ти повинен повернутися додому. Якщо ми хочемо щоб все вийшло, треба діяти.' Коли ти чуєш таке в чиємусь голосі, то пакуєш речі і наслідуєш своє серце".

"Один з епізодів який допоміг переконати мене в тому, що у нас дійсно є шанс на успіх з ударними - це коли Tommy Lee(Motley Crue) прийшов до нас в магазин відбудувати педалі," говорить Дон. "Треба було почекати і Tommy сів за установку, яка стояла у Джона в офісі. Почавши грати, він буквально не міг зупинитися; так його уразило звучання. Тоді мене осяяло, що Tommy Lee представляв ціле покоління барабанщиків, які ніколи не мали справи з барабанами ручної роботи.

"Незабаром Tommy купив у нас установку. Це було 7-го Березня 1989 року. Я запам'ятав цю дату, тому що для нас це стало подією. Я сфотографував чек і зберігаю це фото до цього дня. У той час у нього був контракт з іншим виробником, але через рік Tommy Lee став офіційним эндорсером DW".

До Tommy Lee прилучилися Jim Keltner, Chad Wackerman, Larrie Londin і ряд інших професійних барабанщиків. У 1990 році DW випустили свій перший друкарський каталог і представили продукцію на Січневому NAMM Show, сподіваючись на інтерес до хоч би до однієї зі своїх барабанних установок з боку нечисленних дилерів.

"До кінця першого дня виставки мій син і менеджер по продажах Кріс відвів нас з Джоном в сторононьку і повідомив: у нас проблема," говорить Дон. "Кріс прийняв замовлень на 60 установок, і це тільки в перший день! Увесь той рік ми намагалися встигнути нагнати і виконати усі замовлення перед наступним NAMM. На щастя більшість наших клієнтів були з нами там".

З часів свого дебюту на NAMM, компанія DW представила ще масу новинок, таких як педалі з системою Delta Tri - Bearing(запатентована конструкція шарніра з підшипником), латунно-кленовий малий барабан Edge, концепцію томів малих розмірів F.A.S.T.®, Woofer Bass Drum Tone Enhancer і систему налаштування True - Pitch® Tuning System. Окрім цього DW удосконалили різні методики лакового покриття, глянсового, масляно-сатинового і FinishPly™. Сьогодні барабанщики Sheila E., Terry Bozzio, Neil Peart, Marco Minnemann і Gary Novak, а так само музиканти популярних артистів, таких як Madonna, Bruce Springsteen, E Street Band, Dixie Chicks, Incubus, Mana, Missy Elliott, Avril Lavigne і багатьох інші ексклюзивно використовують ударні установки, педалі і механікові DW.

У 2000 році компанії потрібно ще більше місця, і виробництво знову переїжджає, цього разу в Окснард, Каліфорнія, де розташовується і до цього дня.

У тому ж році DW представляє нову лінійку ударних Pacific Drums and Percussion(PDP) для початківців і музикантів середнього рівня. У нових моделях використовуються власні технології і методики, але за рахунок виготовлення на комп'ютеризованих виробничих лініях, знижується вартість і збільшується обсяг виробництва. DW розміщує основне виробництво PDP на фабриці DW в Энсенаде, Мексика в 2002 році. Pacific Drums зробили якість і інновації DW доступною для ширшого кола покупців, при цьому зберігаючи репутацію DW як виробника унікальних хай-энд інструментів.

"Ударні Pacific високоякісні, але не настільки дороги, тому що це не замовлена ручна робота," говорить Дон. "З Pacific покупець отримує не стільки хай-энд оснащення, скільки можливість отримати вхідний квиток у світ ударних інструментів, не залежно від свого технічного рівня".

На додаток до лінійки продукції, що розширюється, DW продовжує створювати нові концепції у світі ударних. Джон по праву носить кличку "Древолог DW", знаходячись в постійному пошуку нових порід деревини для створення унікальних наборів. У кінці 90-х Джон дізнався про п'ятисотлітнє дерево, затонуле в озері Lake Superior сто років тому. Колоди, підняті з дна підводними мисливцями за скарбами, послужили матеріалом для створення ударних DW Timeless Timber : "25 th Anniversary Lake Superior Maple" в 1997 році і "30 th Anniversary Lake Superior Birch" в 2002-му. Традиція випуску нечисленних моделей з рідкісних порід деревини була потім втілена в наборах DW Private Reserve.

"Яка знахідка"! вигукує Джон. "По волі випадку ці колоди взагалі були знайдені, не менш випадково і їх перетворення на музичні скарби. Ця береза і клен мають рідкісний музичний характер із-за того що холодна вода сильно затвердила деревину. Але, при цьому кожна порода також має свій власний унікальний тон. Ці барабани звучать так, як жодна інша установка у світі. Який вдалий привід відсвяткувати 30 років у бізнесі".

Тридцятиріччя DW так само відзначилося появою однієї з найбільш технологічних педалей на ринку. Обмежена партія поодиноких і подвійних педалей Titanium 9000 являла собою унікальну спадщину технологій і інновацій, що зробили педалі DW індустріальним стандартом якості. Пронумеровані колекційні педалі мали титанові футборды, алюмінієві ексцентрики, запатентовані Delta шарніри і сертифікати достовірності. Пізніше в тому ж році вийшли серійні версії педалей 9000 серій із запатентованою системою Floating Rotor Technology. Ця система, завдяки зниженню тертя підшипників в роторі, розміщеному в приводному валу, що вільно обертається, ефективно впливала на швидкість, "подання" і точність роботи. Окрім цього педалі були оснащені рядом унікальних особливостей моделей 5000 серій - світового стандарту для кращих барабанщиків світу.

З роками одна річ залишилася незмінною - це безперервний ентузіазм і бажання продовжувати робити речі краще, так що барабанщики могли продовжувати піднімати планку ще вище.

"Ми завжди зосереджені на тому, як зробити речі ще трохи краще," відмічає Джон. "Ми намагаємося відчути ту нитку, яка живе в душі кожного барабанщика".