Sennheiser HE 1
Sennheiser HE 1
Sennheiser HE 1
Sennheiser HE 1
Sennheiser HE 1
Sennheiser HE 1
Sennheiser HE 1
Sennheiser HE 1

Навушники Sennheiser HE 1

26546

Розпродано
2 556 715 грн

Втілена мрія і "святий Грааль" будь-якого меломана. Комплект електростатичних навушників з власним підсилювачем, передпідсилювачем і ЦАП. Звук з майбутнього, в клапті що рве будь-які уявлення про те, на що здатні кращі з сучасних навушників. Найнижчий рівень спотворення серед усіх існуючих систем відтворення аудіо

  • найдосконаліші навушники, які можна купити за гроші сьогодні,-і в осяжному майбутньому;
  • повноцінна заміна багатоканальної підлогової акустики класу "hi-end", компактна і готова до роботи "з коробки", без спеціальної підготовки приміщення;
  • найнижчий в історії-без обмовок-рівень спотворень серед систем відтворення;
  • відтворення частот від 8 Гц до 100 кГц-далеко за межами чутності-для повноти не лише слухового, але і тактильного сприйняття;
  • автономний тракт звуковідтворення (ЦАП, ламповий передпідсилювач, транзисторый підсилювач і самі навушники);
  • "Dream Team" : кожна ланка-найвищого класу і ідеально поєднується з іншими, для повної синергії;
  • 10 років розробки найбільшими умами Sennheiser, 400 годин на виготовлення кожного екземпляра;
  • електростатичні випромінювачі на основі мембрани в 20 разів тонше за людський волос, з платиновим напиленням і керамічними електродами, покритими золотом;
  • різноманітність входів : цифрових(USB, optical, coax) і аналогових(XLR, RCA);
  • підтримка аудіозаписів високого розділення(PCM до 32 біт / 384 кГц, DSD до 5,6 Мгц);
  • повністю балансна схема аудіотракту;
  • ЦАП на базі 8 чіпів SABRE ES 9018(по 4 мікросхеми на канал);
  • ламповий передпідсилювач на 8 вакуумних трубках Sennheiser;
  • багаторівневий захист ламп від механічних дій: захисні ковпаки з кварцу, вільна підвіска усередині масивного корпусу;
  • підсилювач потужності на транзисторах MOSFET прямо у алюмінієвих чашках навушників-щоб усунути втрати напруги при передачі по кабелю;
  • режим роботи "Cool A"-звук, невідмітний від звичайного "класу А, при істотно меншому енергоспоживанні і нагріві;
  • величезні, такі, що повністю охоплюють вуха м'які амбушюри пошиті вручну з натуральної шкіри, а їх внутрішня поверхня-з дихаючого гіпоалергенного мікроволокна;
  • корпус основного блоку з каррарского мармуру(такого ж, в якому висічений "Давид" Мікеланжело), з відсіком для зберігання навушників;
  • ефектна прелюдія: після включення, мармуровий блок "оживає" і трансформується в робочий стан-у міру того, як прогріваються вакуумні лампи;
  • 8-жильний кабель з безкисневої міді з срібним покриттям і надійною ізоляцією;
  • управління за допомогою набортних металевих "крутилок", а також з дистанційного пульта

УВАГА! Sennheiser HE-1 випускаються обмеженим наклаhouse і доступні тільки по передзамовленню. Після підтвердження і часткової передоплати, Ваше замовлення потрапляє в лист очікування. Остаточний розрахунок-безпосередньо перед відвантаженням. Комплект буде доставлений за Вашою адресою власним кур'єром Sennheiser, а кваліфікований фахівець встановить систему і продемонструє її можливості.

Звук, під який танцюють навіть камені

У 1991г. Sennheiser викотили у світло справжній роллс-ройс від світу навушників-HE90. Модель проходила під кодовим ім'ям "Orpheus" (Орфей)на честь легендарного музиканта Древньої Греції. Згідно з міфами-звуки, які він витягав зі своєї золотої ліри, були так чарующи, що приборкували диких тварин, зрушували дерева і скелі. Правда це або вигадка-але навушники HE90 були одноголосно визнані ентузіастами, як кращі у світі. Хоча їх звучання не піднімало камені в повітря-воно рішуче і безповоротно зламало уявлення про те, як можуть звучати "наголовные телефони", і стало зразком для усієї індустрії на десятиліття вперед.

.відтоді пройшло 25 років. Підросло нове покоління технарів з очима, що горіли, а технології просунулися далеко уперед. Весь цей час HE90 так і залишалися непорушним мастодонтом на горизонті, у парінні над ринком навушників на недосяжній висоті. Як вінець роботи майстрів "старої школи"-і виклик інженерам XXI століття. Чи зможуть перевершити своїх легендарних наставників і їх шедевр?

10 років знадобилося кращим умам Sennheiser, щоб накреслити на папері-і утілити в залозі-продовжувача ідей "Орфея". До 70-річного ювілею німецької компанії, вони піднесли відмінний подарунок-нового чемпіона, гідного оспорити трон короля аудиофилов. Милуючись технічною досконалістю і елегантністю HE-1, вражаючись позамежним результатам вимірів, можна сміливо сказати:

Так. Вони змогли.

Можливість першим доторкнутися до майбутнього

Рівень спотворень HE-1-0,01% на 1кГц при гучності 100дБ SPL-гідний книги рекордів Гіннесу. Жодна з існуючих систем програвання аудіо не може похвалитися нижчою цифрою. Без всяких перебільшень, німецькі розробники підкорили новий Еверест у сфері відтворення звуку, першими поставивши на нього прапор з логотипом Sennheiser. Залишаючи переслідувачі далеко позаду.

HE-1 відтворюють частоти від 8 Гц до 100 кГц-при тому, людське вухо чує тільки від 16 Гц до 20кГц. За цими межами сигнали сприймаються вже не як звук, але як вібрації і відчуття. Проте, вони теж впливають на сприйняття звукової картини, надають їй повноту і реалістичність (адже в житті музичні інструменти теж можуть "грати" за межами слухового діапазону). Будь-якого слухача HE-1 гарантовано повергає в шок повною ілюзією величезного і живого простору-а також новими фарбами і деталями, якими раптом обростають композиції, що заслуховують "до дір".

Не дивно, що HE-1 стоять осібно в модельному ряду Sennheiser, з висоти свого п'єдесталу поблажливо поглядаючи як на масові, так і професійні моделі. Навіть HD800-флагман професійної лінійки, що утілює усе краще, що можуть запропонувати навушники на сьогодні-не здатний змагатися зі знову народженою легендою. Тому що HE-1-віконце в майбутнє. Дорогоцінна можливість краєчком вуха почути звук, що радуватиме наших щасливих нащадків, озброєних технологіями, які ми лише починаємо освоювати. І ціна на порядок вище HD800 усього лише відбиває це. По правді, подорожі в часі-дороге задоволення.

Тим приємніше усвіhouseлювати, що кожен долар сплачується за звук-і ніщо інше. HE-1 не чваняться гламурним зовнішнім вигляhouse, не сліплять ока розсипом смарагдів і діамантів, а їх чашки не прикрашені ручним розписом з білого золота. Правда, в цих навушниках використовуються дорогоцінні матеріали-але лише в тих випадках, коли це вимагає технологія. Зате з інженерної точки зору HE-1 здивують будь-якого техногика. І не один раз. Так давайте ж заглянемо "під капот" нових HE-1 і розберемося, які винаходи-або магічні заклинання?-дозволили інженерам Sennheiser створити навушники із звуком, що пробиває межі законів психоакустики.

Электростаты-ненажерлива еліта світу навушників

Спершу, HE-1-навушники електростатичні, працюючі на фундаментально іншому принципі, чим більшість моделей на полицях магазинів. Майже усі споживчі, та і багато професійних навушників працюють на динамічних випромінювачах. На спеціальний магніт подається змінний струм, що створює магнітне поле, в якому гнучка мембрана дифузора починає коливатися. Саме ці коливання повітря ми і сприймаємо як звук. Конструкція проста і навіть примітивна, з багатьма недоліками і обмеженнями. При цьому-універсальна, невибаглива і дешева у виробництві. Що і забезпечило їй величезну популярність.

Зовсім інша справа-навушники електростатичні. Між двома електродами закріплюють щонайтоншу еластичну плівку-так, в нових HE-1 використовується мембрана завтовшки всього 2,4 мікрони(10- 6 метра). Більше, ніж в 20 разів тонше за людський волос! Плівка покрита металізованим шаром і при поданні на електроди струму високої напруги-починає вібрувати між ними(без прямого зіткнення). Сама мембрана легша за повітря, тому не має власного резонансу-на відміну від динамічних випромінювачів. Так досягається звук найвищої якості. Неймовірно чистий, з дуже низьким рівнем спотворень.

Проте у всього є своя ціна. Подібно до "богеми" з реального життя, электростаты розкриваються тільки при дотриманні ряду умов. Такі навушники набагато складніші-і дорожче-у виробництві. Як правило, випускаються обмеженими партіями для ентузіастів. Їх не знайти в найближчому магазині побутової електроніки. Оригінальних Orpheus 1991 гогда було зібрано всього біля 300 штук. І навіть чверть віки опісля, коли наука і техніка пішли далеко уперед, обсяги виробництва HE-1 обмежуються двома-трьома сотнями одиниць в рік. На виготовлення і складання кожного екземпляра йде близько 400 годин.

Крім того, щоб привести мембрану в рух одній лише силою електричного поля-потрібний струм високої напруги. При цьому сила струму залишається низькою, тобто він безпечний для людини. Забезпечити такий струм може тільки спеціальний високовольтний підсилювач, дуже "ненажерливий" і великий за розміром. Всякий аудиофил знає, що підбір підсилювача до навушників-ціла наука. Адже він не лише підвищує гучність, але і надає звучанню забарвлення, яке залежно від технічних параметрів і удачі може краще або гірше поєднуватися з конкретними навушниками. Ентузіасти витрачають роки на перебір і порівняння різних комбінацій, в надії відшукати музичний "золотий Грааль". Щоб позбавити меломанів від нескінченного пошуку, Sennheiser створили для HE-1 власний підсилювач, оптимізований під них настільки,-що може вважатися єдиним цілим з навушниками.

Коли навушники-лише верхівка айсберга

HE-1 - більше, ніж "наголовные телефони" в звичному розумінні. Це повноцінний звуковідтворюючий тракт преміального класу, кожна частина якого ідеально підігнана до інших. У тому числі:

  1. приймачі цифрового і аналогового сигналу;
  2. цифро-аналоговий перетворювач(ЦАП), що перетворює одинички і нулі двійкового коду в коливання електричного струму;
  3. передпідсилювач, що готує сигнал до передачі по кабелю і подальшому посиленню;
  4. підсилювач, що підвищує потужність сигналу до рівня, необхідного для "розгойдування" випромінювачів;
  5. самі навушники, які одягаються на голову і перетворять електричний сигнал в звук.

Так що HE-1 готові до використання прямо "з коробки". Основну частину якої займають, як ні дивно, зовсім не навушники-а масивний блок із справжнього мармуру, що відповідає за комутацію, управління і попередню обробку сигналу, що входить.

Всеїдний і слухняний

Для підключення до Вашої системи, задня панель блоку оснащена практично усіма поширеними роз'ємами:

  • оптичним і коаксильным SPDIF;
  • USB з підтримкою аудіоформатів високого розділення PCM(аж до 32 біт / 384 кГц) і DSD(з частотою 2,8 і 5,6 Мгц);
  • аналоговими входами: як балансним XLR, так і небалансним RCA, для підключення зовнішніх ЦАП(у разі небалансного підключення-сигнал буде збалансований ресурсами самого HE-1).

Безпровідного підключення не передбачено. Передача звукового сигналу "по повітрю" неминуче призводить до погіршення якості-що суперечить самій філософії HE-1. З іншого боку, дистанційне керування ніяк не відбивається на звуці. Щоб користувач якомога менше відволікався від музики-HE-1 комплектуються пультом ДУ. При дистанційній зміні налаштувань(наприклад, перемиканні входу) "крутилки" мармурового блоку, покоряючись волі хазяїна, самостійно обертаються в потрібне положення.

Цифро-аналоговий перетворювач HE-1 побудований на 8 мікросхемах ES 9018 SABRE-топових в лінійці виробника ESS Technology. Обробкою кожного з каналів стереозвуку займаються відразу 4 чіпи, досягаючи максимальної чистоти і точності.

Та пребудет з тобою сила лампи

На виході з ЦАП сигнал ще занадто "слабкий", щоб подаватися на "тугі" випромінювачі електростатичних навушників. Його треба багаторазово посилити. Але "лобовий" підхід, властивий звичайному підсилювачу потужності(коли сигнал на виході залишається таким же за формою, як і вхідний, тільки в тисячі разів сильніше),-призводить до підкреслення шуму і спотворень. Тому в самих кращих системах між ЦАПом і підсилювачем встає "посередник"-передпідсилювач. Його завдання-первинне посилення сигналу з мінімальним співвідношенням "сигнал-шум".

Передпідсилювач HE-1 зібраний на 8 фірмових вакуумних лампах Sennheiser. Розробники віддали перевагу лампі, оскільки транзистори при роботі в екстремальному режимі значно більше схильні до спотворень-а це передпідсилювачу зовсім не до лиця. Звичайно, у ламп є і свої недоліки. Вони украй чутливі до зовнішніх механічних дій, наприклад, вібраціям корпусу і повітря. Щоб це компенсувати-скрупульозні німці помістили кожну лампу в захисний футляр з прозорого кварцу. Основна частина передпідсилювача схована в масивному корпусі з гранульованого каррарского мармуру, а самі лампи покояться на вільній підвісці, амортизуючою будь-які поштовхи.

Потужність, народжена за кінчиком вуха

У системах преміум-класу, підсилювач потужності зазвичай розташований відразу за передпідсилювачем, після чого посилений сигнал по кабелю передається на навушники. Але будь-який кабель-це втрата напруги, і тим більша, чим довше дріт і чим вище його опір. Коли напруга висока-чекайте ще більших втрат. У оригінальних Orpheus дві третини напруги втрачалися по дорозі до звуковідтворюючої мембрани. Тому їм був потрібний переконливий підсилювальний блок на 500 Вольт. "Не найелегантніше рішення"-вирішили інженери нового покоління, і. пересадили підсилювальний каскад саме туди, де і потрібно високу напругу. Тобто прямо в чашки навушників. Відстань від підсилювача до плівки складає менше 1см. Енергії просто ніде втрачатися.

Інтегрований в навушники підсилювач працює на транзисторах MOSFET-ефективніших в плані спотворень, в порівнянні з біполярними транзисторами. Крім того, спеціально для HE-1 інженери придумали новий режим підсилювача. Більшість аудиофильских підсилювачів працюють в класі А або AB. Клас А відрізняється високим струмом спокою, що дає якісніше звучання-але доводиться платити маленьким ККД. Такі підсилювачі набагато "прожорливее" своїх побратимів, причому велика частина енергії йде в тепло-нагріваючи транзистори аж до критичних температур і скорочуючи термін їх служби. З іншого боку, клас AB, типовий для підсилювачів бюджетного і середнього сегменту,-більше энергоэффективен, але за звуковими характеристиками поступається класу А.

Розробники Sennheiser тверезо оцінили, що реалізація класу А в обмеженому просторі чашок HE-1 не оправданна(якщо тільки Вам не потрібний разом з навушниками ще і гриль для вух). І придумали нову схему під назвою "CoolA" ("холодный A"). Суть ідеї в тому, щоб для кожної частоти спектру знайти оптимальний рівень посилення, зверху якого звучання вже не покращується, а тільки "нагріває повітря". Після сотень експериментів і порівняльних прослуховувань було встановлено:

  • низькі частоти-найбільш критичні до класу посилення. Їх треба завжди посилювати в класі А;
  • високі і надвисокі частоти-майже не виграють при переході від AB до A. Їх досить посилювати в класі AB.

Результат-звук, невідмітний від звичайного класу А, при істотно меншому енергоспоживанні і нагріві.

Уся таблиця Менделєєва-на службі у Ваших вух

Акустика-наука тонка. У ній важливі далеко не лише вольти і кіловати. Кожна складова звукового тракту-від чашок з амбушюрами, до кабелю, роз'ємів і корпусу підсилювача-вносить свій вклад в підсумковий звук. Іноді не очевидний і малопомітний-але не настільки, щоб сховатися від слуху досвідченого аудиофила-перфекциониста, якому і адресовані HE-1. Тому для кожної з 6000 складових HE-1 проведений копіткий відбір матеріалів-і знайдений самий кращий варіант, що ідеально поєднується з іншими частинами. При виробництві деяких фрагментів навіть використовуються дорогоцінні матеріали (платина, золото, срібло і тому подібне). Не заради моди і марнотратства, а виключно з практичних міркувань. Все, що знадобиться-для кращого у світі звуку.

Наприклад, електроди повинні виготовлятися з досить жорсткого матеріалу, стійкого до резонансних коливань, які спотворюють звук. Вибір розробників ліг на кераміку, зерниста структура якої набагато краще гасить вібрації, чим, приміром, стекло. Проте кераміка, як віhouseо, дуже складна в обробці-вона не піддається тому, що ні труїть, ні точному свердлінню. Щоб отримати керамічні електроди, майстрам Sennheiser довелося розробити власний техпроцесс на основі багатоступінчастої комбінації напилення і шліфування. А на завершальному етапі електроди покривають золотом. Шар за шаром, випари блискучого металу осідають на керамічну поверхню-доводячи електропровідність до оптимуму.

Одним з ключових рішень був вибір металевого напилення для мембран, відтворюючих звук-"струн" золотої ліри Орфея. Матеріал має бути дуже легким, надійно утримуватися на щонайтоншій плівці, невиразній неозброєним оком, і не погіршувати її гнучкість і пружність. А найголовніше-добре відгукуватися на електричне тяжіння. Краще всього підійшла платина, яка і напилюється на мембрани з обох боків.

Тим же підхоhouse обгрунтований вибір матеріалів для інших частин HE- 1:

  • величезні чашки-виточені з цілісного алюмінію шляхом прецизійного фрезерування;
  • м'які амбушюри, що "обіймають" вуха, як улюблені houseашні тапочки-пошиті вручну з натуральної шкіри;
  • внутрішня поверхня амбушюр-вистилає дихаючим мікроволокном, відразливим мікроби, яке до того ж поглинає небажані переотражения звуку;
  • корпус передпідсилювача-з каррарского мармуру, важкого(для додаткової стійкості і амортизації), неймовірно міцного і стійкого до будь-яких дій. А ще він ефектно виглядає і нагадує про старогрецькі корені Орфея(у такому ж мармурі великий Мікеланжело творив шедевральные статуї античних героїв);
  • регуляторы-"крутилки"-виточені з цілісних брусків міді і покриті хромом.

Що стосується кабелів-вони, на жаль, виготовлені не з платини або золота, а "усього лише" з безкисневій міді з срібним покриттям. Саме такий склад краще всього підходить для передачі аудіо-сигналу з високою точністю і найменшим реактивним опором. Кабелі товсті, восьмижильні, захищені надійною ізоляцією з комбінованих матеріалів, щоб виключити будь-які дії зовнішнього середовища.

Ефектна прелюдія

Orpheus здатні викликати благоговійний трепет ще до того, як виявляться на голові. Тільки натисніть кнопку включення-і мармуровий корпус оживе, занурюючи Вас в казку. З передньої панелі назустріч користувачеві виїжджають хромовані стовпчики регуляторів. Ніби на ліфті підводиться блок з лампами, що світяться. Розкривається кришка відсіку навушників-запрошуючи узяти їх в руки.

У вражаючого "представлення" є і практичний сенс-лампам потрібно близько 20 секунд на розігрівання і підготовку до роботи. За цей час Ви якраз встигнете одягнути HE-1 і налаштуватися на занурення в аудиофильскую нірвану. Лампи виходять на оптимальний режим приблизно через півгодини програвання. Так що залиште усі справи, вимкніть телефон і інтернет, замкніть двері і вікна-і дозвольте богові усіх музикантів понести Вас на свій Олімп на крилах чарівного, неземного звуку. Що затьмарює все, що Вам доводилося чути-і ще належить почути. Тому, що так звучить прекрасне майбутнє.

Артикул HE 1
Гарантія, міс. 24
Тип підключення дротяний
Конструкція закрита
Тип амбушюр повністю , що охоплюють
Відтворні частоти, Гц 8-100000
Коефіцієнт нелінійних спотворень, КНИ 0.01%
Зниження рівня шуму, дБ Н/Д
Статус продукту : Під замовлення
Тип
для Гіда
HE 1

Компанія Sennheiser, є світовим лідером у виробництві звукового устаткування, що поєднує в собі високі технології і сучасний дизайн.

Створення добре працюючих інструментів для професіоналів - завдання, посильне команді виключно висококласних інженерів. Компанія Sennheiser була такою, починаючи з 1945 року, коли називалася ще Labor W, і в її штаті було всього сім чоловік, залишається і сьогодні, отримавши міжнародне визнання, працевлаштувавши 1400 чоловік і побудувавши заводи в Німеччині, Ірландії і США.

Коротка історія

У 1947 році фахівці тоді ще Labor W створюють свій перший оригінальний мікрофон, MD 2, і він, завдяки якісній перевазі над конкурентам, стає дуже популярним в радіомовленні. Мало хто про це знає, але в 1949 компанія розробила, і деякий час випускала підсилювачі потужності. Це були перші пристрої, що відповідають стандарту hi, - fi, а через декілька років він буде прийнятий на озброєння усіма виробниками домашньої звукової техніки.

Але знову про мікрофони: в 1954 вже під маркою Sennheiser випускається динамічний мікрофон MD 21; сьогодні це раритет, популярний у радіо і клубних DJ на заході. У період з 1956 по 1959 роки розробляються мікрофон типу "пушку"(shotgun), MD 82 і стереофонічний мікрофон MDS 1, в 1962 році з'являється нова високоспрямована конденсаторна "гармата" для ТБ і кінозйомок, працююча за принципом interference tube. А в 1985 запущений у виробництво новий модельний ряд студійних конденсаторних мікрофонів MKH, що відповідають вимогам цифрового звукозапису. Предмет особливої гордості розробників(слід сказати, і власників теж) - динамічний мікрофон MD 421, виробництво якого почалося в 1960 році. Триває і до цього дня; всього за 40 років продані більше 350,000 екземплярів.

Компанії належить пріоритет в розробці і випуску перших у світі відкритих динамічних навушників(модель HD 414, 1968 рік). Є у компанії і інші відкриття в цій області - навушники з системою активної компенсації шуму NoiseGard(модель LH 1C, 1988 рік), а також електростатичні навушники з ламповим підсилювачем(модель Orpheus, 1991 рік). Професійна преса оцінила їх як кращі у світі.

Пальма першості в області цифрової(!) технології передачі звукового сигналу по інфрачервоному каналу також належить Sennheiser. У 1976 випущені передавач SI 406 і приймач-стетоскоп HDI 406. Пізніше, в 1993, ця технологія була застосована у безпровідних навушниках IS 850.

А чи знаєте ви, коли з'явилася перша радіосистема? У 1958 році, і створили її інженери компанії Sennheiser. Тоді на ТБ і в концертній діяльності безпровідна мікрофонна система Mikroport зробила справжню революцію! Починаючи з 1979 року, радіосистеми компанії, оснащуються системою шумопониження HiDyn, що істотно поліпшила якість звукопередачи, а в 1980 випущений перший безпровідною мікрофон для вокалістів, SKM 4031. Досягнуті помітні успіхи в мініатюризації, їх результат - випуск в 1981 році передавача SK 2012 і приймача EM 1036, основних компонентів першої у світі радіосистеми "економічного класу".

Робота по удосконаленню радіосистем Sennheiser не припиняється.