FMX – це серія активних 2-смугових сценічних моніторів, що включає 3 моделі (10,12 та 15”), оснащені підсилювачами Class D 400 RMS (FMX 10) або 600 RMS (FMX 12 та 15).
Коаксіальна акустична схема разом зі спеціальним дизайном горна та просунутим DSP з лінійними фазовими фільтрами КІХ забезпечує рівний високоякісний звук.
Власне схема горна FMX дає дуже точне розкриття (60° горизонтально і 90° вертикально), яке може бути легко повернуто (90° горизонтально і 60° вертикально) через поворот горна, адаптуючи звукову проекцію потреб користувача.
Технічні дані
Тип Двосмуговий активний коаксіальний сценічний монітор
Акустичні дані
- Частотний відгук [+/- 3dB] 46 - 19.000 Hz
- Максимальний SPL 128 dB
- ВЧ 1", 1.3" v.c.
- Горн Поворотний
- НЧ 15", 2" v.c.
- Напрямок 60°X90°
Підсилювач
- Клас Class D
- Пік 1200 W
Процесор
- Контролер DSP 28/56 bit
- АЦП/ЦАП 24 bit/48 Hz
- Системні пресети 8
- Лімітер Peak, RMS, Thermal
- Просунуті DSP функції Фільтри КІХ
- Частота кросовера 1740 Hz
- Скіс НЧ/ВЧ 24 dB/oct
Механіка
- Кабінет Фанера
- Дизайн кабінету Мультифункціональний
- Ручка Одна знизу
- Отвір під стійку 36 мм
- Ширина 500 мм (19.68 in)
- Висота 340 мм (13.38 in)
- Глибина 500 мм (19.68 in)
- Об'єм 0.08
- Вага 16.9 kg (37.2 lbs)
Компанія AEB Industriale s.r.l, заснована в 1974 р. У Болоньї, Італія, працює на ринку професійного аудіо під брендом dBTechnologies і належить лідерові індустрії Про Аудіо, RCF Group. Штаб-квартира AEB Industriale знаходиться у Болоньї, де розробляються і проектуються усі продукти dBTechnologies. Завдяки політиці істотних інвестицій в розробку, технологи конструювання і виробництва, за роки роботи dBTechnologies продукція компанія отримала чимале визнання за ряд проривних інновацій, а також за неухильні стандарти якості. Зокрема, dBTechnologies були одним з першопроходців в області технологій цифрових підсилювачів для активних систем, приділяючи велику увагу деталям і конструкції. Постійні розробки в області нових матеріалів і технологій укупі із здатністю створювати унікальні конструкторські рішення є ключовими інгредієнтами успіху і неухильного росту частки ринку. На січень 2017 р. бренд продавався в 110 країн світу, забезпечуючи інсталяційні компанії, прокатників, звукорежисерів і музикантів устаткуванням, в якому висока якість звуку поєднується з істинно італійським дизайном.