YAMAHA LS9 - 16 пульт Мікшера
YAMAHA LS9 - 16 пульт Мікшера
YAMAHA LS9 - 16 пульт Мікшера
YAMAHA LS9 - 16 пульт Мікшера

YAMAHA LS9-16 пульт Мікшера

10408

Розпродано
210 521 грн
Пульти LS9 представляють наступний ступінь розвитку після знаменитих, пультів PM1D, PM5D і M7CL виробництва Yamaha і продовжують модельний ряд, цифрових пультів мікшерів Yamaha, призначених для роботи з живим, звуком у складі комплексу звукової апаратури. Мікшер LS9 - 16 - 16,... (див. повний опис)

Пульти LS9 представляють наступний ступінь розвитку після знаменитих пультів PM1D, PM5D і M7CL виробництва Yamaha і продовжують модельний ряд цифрових пультів мікшерів Yamaha, призначених для роботи з живим звуком у складі комплексу звукової апаратури. Мікшер LS9-16-16 мікрофонних/лінійних входу(32 канали). Будучи компактними і легкими для перенесення і установки всього однією людиною, модель використовує рішення, випробувані в топ моделях цифрових мікшерів Yamaha і забезпечують видатну якість звуку. Окрім розвинених функцій пригнічення сигналу в паузах, компресії і эквализации, в LS9-16 є вбудоване облаштування запису-відтворення з можливістю підключення зовнішніх USB- накопичувачів, а також безліч інших функцій, необхідних для невеликих і середніх систем роботи з живим звуком. І усе це-в компактній консолі "все в одному".

 

Мала вага і компактність забезпечують високу мобільність і легке транспортування

Зберігаючи функціональні можливості, якість звуку і простоту використання цифрових мікшерів Yamaha топ класу, таких як PM5D, консолі серії LS9 при цьому ще і відрізняються малою вагою і невеликим розміром, завдяки яким їх може переносити одна людина(вага LS9-16 = 12,0 кг). При цьому консолі володіють безліччю функцій і забезпечують якість звучання для широкого діапазону акустичних систем.

Виберіть модель, що відповідає вашим вимогам

У серію LS9 входить 64-канальна консоль LS9-32 з 32 мікрофонними входами і 32-канальна консоль LS9-16 з 16 мікрофонними входами. Консоль LS9-32 за рахунок великого числа входів і шин є ідеальним вибором для великих концертних систем з підвищеними вимогами до входів і виходів. В той же час консоль LS9-16 легко транспортабельна і проста у використанні і прекрасно підходить для подій і систем меншого масштабу.

Високоефективний дизайн аналогових схем, що забезпечує кращу якість звуку в цьому класі

Цифрова консоль мікшера PM1D і аналогова консоль PM5000 компанії Yamaha визнані ведучими звукоинженерами світу за чудову якість звуку. Консолі серії LS9 мають такі ж характеристики завдяки ретельному подюору комплектуючих і особливій увазі до розробки кожного елементу схеми, у тому числі блоку живлення і схеми заземлення. Природно, особлива увага приділена попереднім підсилювачам, завдяки чому досягаються видатні результати звучання. Безліч технологій, розроблених для топ моделей, застосовані і до мишерам цієї серії, що робить їх кращими у своєму класі.

Інтуїтивний інтерфейс

Кожен канал оснащений 100мм фейдером, кнопками ON/OFF, CUE і 6-сегментним індикатором рівня, що забезпечує функції управління каналами, аналогічні аналоговим пристроям. Зручний інтерфейс Selected Channel забезпечує простий і інтуїтивний доступ до більшої кількості функцій управління каналом за допомогою ЖК екрану і масиву зручно розташованих регуляторів. У незалежності від того, що показано на екрані, можна швидко повернутися в головне меню, просто натиснувши клавішу HOME. Цей інтерфейс-результат еволюції багатьох поколінь цифрових консолей мікшерів Yamaha.

16 або 32 моновходи плюс 4 стереовхода з можливістю розширення до 32 або 64 каналів в двох рівнях

У консолі LS9-32 всього 33 фейдера, а в моделі LS9-16 їх 17. Фейдеры консолі LS9-32 управляють 32 входами і стереовыхоhouse, а фейдеры LS9-16 управляють 16 входами і стереовыхоhouse консолі. Оскільки мікшер LS9-32 може обробляти всього 64 канали, а LS9-16-32 канали, в обох моделях є перемикані рівні каналів. Другий рівень LS9-32 дозволяє безпосередньо управляти каналами 33-64, а другий рівень консолі LS9-16 забезпечує доступ до каналів 17-32. Вхідні джерела можна легко комутувати з каналами, як це необхідно, а одне джерело можна підключити до двох каналів, щоб, наприклад, використати один канал в першому рівні для основних РА-систем, а канал в другому рівні застосовувати для моніторингу. Клавіші LAYER дозволяють швидко перемикатися між рівнями. У обох консолях також є чотири стереовхода. Якщо враховувати компактність цих консолей, то таку кількість входів і універсальність використання можна вважати великим досягненням.

Безліч функцій управління каналами

Консолі LS9 оснащені потужними попередніми підсилювачами з діапазоном в 72 дБ, фантомним живленням, перемикачем фази, фільтром зрізу низьких частот, 4-смуговим параметричним еквалайзером, можливістю панорамування з функцією LCR... і цей тільки початок. Можна вибрати два типи АЧХ еквалайзера, а в кожному каналі є два динамічні процесори, які можна використати для лімітації, компресії, зміни параметрів, экспандирования і диэссинга. Також є аттенюатор(з бустером), що дозволяє в повну потужність скористатися  розширеним динамічним діапазоном цифрової консолі, щоб отримати звучання неймовірної якості. Жодна аналогова консолі не в силах надати стільки функцій управління.

16 мікс шин, 8 матричних шин плюс стерео і моно шини з режимом LCR

У консолі LS9-32 на задній панелі є 16 аналогових загальних XLR- виходів, в консолі LS9-16 їх 8. З метою розширення модель LS9-32 оснащена двома слотами для карт Mini-YGDAI, а в консолі LS9-16 є один такий слот. Слоти розширення дозволяють підключати до консолей якісні аналогові і цифрові інтерфейси різних форматів. 16 шин мікшера можуть працювати в режимі AUX(VARI) і GROUP(FIX). При виборі режиму AUX(VARI) точку посилання можна встановити перед еквалайзером(PRE EQ), перед фейдером(PRE FADER) і після фейдера(POST FADER). Окрім шин мікшерів в консолі є 8 матричних шин, які можна використати для сайдфиллов або посилань в облаштування запису, а також в якості будь-яких інших додаткових посилань. Для простого і ефективного мікшування при моніторингу використовується функція SENDS ON FADER, яка призначає рівні посилань фейдерами консолі. Вихідні шини мають ті ж можливості, що і вхідні канали, включаючи 4-смуговий параметричний еквалайзер і функції динамічної обробки, що значно розширює можливості обробки вихідного сигналу.

Віртуальна стійка з ефектами топ класу

Якщо у вас є консоль LS9, то зовнішня стійка з ефектами не потрібна. У обох модифікаціях консолі є Virtual Rack(віртуальний рэк), що містить повний спектр ефектів, що надають усі необхідні інструменти для обробки звуку. Одночасно можна використати до 4 процесорів ефектів і 8 графічних еквалайзерів. Внутрішня бібліотека ефектів містить 48 пресетов, включаючи популярний ревербератор REV-X. Окрім стандартних одноканальних 31-смугових графічних еквалайзерів є 2-канальні еквалайзери Flex15GEQ, що дозволяють використати одночасно до 16 15-полосных графічних еквалайзерів. Обидва типи еквалайзерів дозволяють зручно регулювати смуги за допомогою фейдеров консолі, а клавіші ON можна використати для швидкого скидання в нуль  відповідної частотної смуги.

Швидке і безпечне відновлення параметрів аж до рівня посилення головних підсилювачів

Пам'ять сцен консолі LS9 дозволяє швидко зберігати і відновлювати усі параметри консолі, включаючи рівень посилення головних підсилювачів. Функцію Recall Safe можна використати, щоб виключити певні канали з шаблону налаштувань. Таким чином можна зробити так, що параметри каналів ефектів або MC не змінюються при відновленні налаштувань. Також доступна функція Recall Focus, що дозволяє вказати, параметри якої групи будуть змінені при відновленні налаштувань : головний підсилювач, віртуальна стійка ефектів, вхідні і вихідні фейдеры, а також вхідні і вихідні канали.

Запис / відтворення c USB флеш пам'яті для зручної роботи з "мінусами" і ефектами

Консолі LS9 оснащені вбудованим 2-дорожечным рекордером для USB- флеш пам'яті, який усуває потребу в додаткових зовнішніх пристроях. Записувати живі виступи прямо з консолі дуже просто, як і програвати фонову музику і звукові ефекти. USB- плеєр сумісний з форматами MP3, AAC і WMA, підтримуються частоти сэмплирования 96, 128 і 196 кбит/c.

Детальне управління доступом

Консолі серії LS9 мають зручні детальні функції управління доступом, яке особливе важливо для фіксованих акустичних систем. Користувачам можна видавати ключі(стандартні USB- пристрої, що запам'ятовують), що означають різні права доступу. Доступом можна управляти повністю, від усієї консолі до одного фейдера.

Додаток LS9 Editor, що полегшує роботу і покращує можливості програмування

LS9 Editor-це безкоштовне застосування для перегляду і редагування, призначене для комп'ютерів з ОС Windows. Його можна використати в реальному часі для зручного і гнучкого стеження за рівнем різних регуляторів і перегляду параметрів вибраного каналу. LS9 Editor також корисний для попереднього налаштування програм консолі, що значно підвищує ефективність їх використання. У фіксованих системах різні оператори можуть окремо зберігати свої налаштування і завантажувати їх в консоль, коли це необхідно з USB- пристрою, що запам'ятовує. Програма Editor також прекрасно підходить для управліннями резервними копіями даних.


Аналогові входи 16 мікрофонних входів
Аналогові виходи 8 Omni output
Еквалайзер 4x GEQ, 4x GEQ/SPX
MIDI In / Out
Частотний діапазон 20Hz-20kHz
Цифрова обробка 32bit, Accumulator: 58bit
Частота семплирования 24-bit; 128-time over sampling
Фейдеры 100мм
Коефіцієнт гармонік Less than 0.05%
Динамічний діапазон DA: 110dB; AD+DA : 108dB
Сигнал/шум - 86dBu
Взаємне проникнення каналів - 80 dB Adjacent Input Channels, Input to Output
Цифрові входи 2TR IN DIGITAL, USB
Цифрові входи 2TR OUT DIGITAL, USB
Розміри 480 х 220 х 500 мм
Вес 12 кг
Додатково Слот розширення Mini-YGDAI(16-in/16-out); Possible to remote HA gain via slot
Гарантія 12 місяців
Гарантія 12 місяців + 12 місяців безкоштовного сервісного обслуговування
Виробництво Японія
Вид
цифровий
Стерео каналів
4
Эффектор
є
Моно каналів
32
Тип
Пасивний
LS9-16
1971-01-01

Історія корпорації Yamaha налічує більше 100 років. З тієї миті як молодий підприємець Торакусу Ямаха уперше виготовив високоякісний очеретяний орган. Незабаром компанія, яку він заснував, не лише випустила перше піаніно в Японії, але і здобула широку популярність за кордоном: в 1904 році піаніно і орган компанії Yamaha отримали Гран-прі на міжнародній виставці в Сент Луісі.

Після такого блискучого початку компанія продовжила свій рух на шляху до популярності і стала одним з самих кращих виробників музичних інструментів у світі. У міру свого зростання і розвитку компанія використала унікальний накопичений досвід майстерності і останні технологічні досягнення для розширення асортименту продукції і послуг.

Сьогодні компанія є визнаним лідером в різних областях, починаючи з виробництва музичних інструментів і аудіо-відео продукції і закінчуючи інформаційними технологіями, медіа-послугами, виробництвом предметів обстановки для будинку, автозапчастин, металів, а також розвитком системи музичної освіти і курортного бізнесу.