Професійний 2-канальний приймач топового рівня. Міцний і добре захищений від механічних дій корпус. Режим Long Range з інтелектуальними алгоритмами, що навчаються, які автоматично замінюють неякісний і/або пошкоджений сигнал і дозволяють комплексу Digital 6000 продовжувати прийом-передачу аудіосигналу навіть в дуже несприятливому радіочастотному середовищі.
Професійний 2-канальний приймач топового рівня. Міцний і добре захищений від механічних дій корпус. Режим Long Range з інтелектуальними алгоритмами, що навчаються, які автоматично замінюють неякісний і/або пошкоджений сигнал і дозволяють комплексу Digital 6000 продовжувати прийом-передачу аудіосигналу навіть в дуже несприятливому радіочастотному середовищі. Технологія рознесеного прийому(True Bit Diversity) і еквідистантна сітка частот. Повний комплект аналогових і цифрових виходів(XLR, TRS "джек", AES і Dante). Перемикана смуга пропускання шириною 244 Мгц.
Тільки якісне звучання, і ніяких компромісів. На будь-якій сцені і у будь-яких умовах. Двоканальний цифровий ресівер EM 6000 функціонує в перемиканій смузі 244 Мгц і здатний знайти надійний канал трансляції навіть в украй несприятливому радіочастотному середовищі.
Давно і добре віhouseий кожному досвідченому звукоинженеру режим Long Range(такий самий, як у знаменитої Digital 9000) забезпечує найвищу якість передачі аудіосигналу в ситуаціях будь-якої міри складності, включаючи такі, коли працювати доводиться з високими частотами. Системи корекції і інтелектуального маскування помилок завжди вчасно розпізнають і усунуть будь-які проблеми з сигналом, притому задовго до того, як вони встигнуть зробити якийсь вплив на якість звуку. Таким чином, EM 6000 гарантує стабільне і якісне з'єднання, навіть в таких умовах, коли інші мікрофонні системи ефективно працювати не в змозі або взагалі відключаються.
Еквідистантна сітка частот дозволяє за допомогою EM 6000 легко і швидко створювати оптимальні частотні схеми з максимальною спектральною ефективністю, а завдяки високій завадостійкій системи, можна настроювати достатню для нормальної роботи кількість каналів. Крім того, при організації розширених комплексів, Digital 6000 дозволяє каскадний комутувати до 8 приймачів безпосередньо(тобто без додаткового антенного сплиттера), і усі вони працюватимуть з однією парою антен.
Концепція нового призначеного для користувача інтерфейсу EM 6000 спочатку створювалася з розрахунком на максимальну інформативність і практичність. На висококонтрастних OLED- екранах(по одному для кожного каналу) дані про поточні параметри роботи системи, ключові налаштування і ярлики основних функцій розташовані так, щоб усю необхідну інформацію можна було отримати, просто мигцем поглянувши на дисплеї. У EM 6000 не треба довго перегортати меню, усі найважливіші функції відкриваються відразу з головних екранів. Окрім цього, процедура сканування і розподіл частот активується функцією автонастроювання в самому приймачі. Зрозуміло, мониторить і настроювати Digital 6000 можна дистанційно, за допомогою додатка Wireless Systems Manager.
Digital 6000 без яких-небудь проблем інтегрується з сучасним цифровим і аналоговим аудіоустаткуванням. Приймач EM 6000 оснащений цифровим вихоhouse з WordClock- входами і виходами, високоякісним збалансованим трансформаторним мікрофонним XLR- вихоhouse, а також 6.3-міліметровим TRS- вихоhouse і 6.3-міліметровим-для навушників. У версії Dante, обладнаною картою Brooklyn II від Audinate, окрім цього передбачений також додатковий коннектор RJ-45 від Amphenol для підключення приймача до мережі Dante.
ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ СИСТЕМИ EM 6000
- високоефективний цифровий 2-канальний приймач з простим, інтуїтивно зрозумілим і легко таким, що настроюється інтерфейсом і вбудованим антенним сплиттером;
- еквідистантна сітка частот забезпечує надійність і стабільність роботи системи в різних частотних діапазонах, а успадковані від знаменитої Digital 9000 режим Long Range і фірмовий аудіокодек SeDAC гарантують найвища якість аудіосигналу;
- широка смуга пропускання, комплект цифрових і аналогових інтерфейсів, перемиканий алгоритм шифрування AES 256 для захисту даних-таке унікальне поєднання дозволяє EM 6000 на довгі роки залишатися однією з самих технічно досконалих і універсальних систем для роботи з живим звуком, при цьому використовуватися вона може у будь-якій країні світу.
ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМИ EM 6000
- 2-канальний приймач виконаний в модульному 19-дюймовому корпусі(19" 1RU);
- смуга пропускання шириною 244 Мгц;
- режим Long Range і фірмовий аудіокодек SeDAC-такі самі, як у знаменитої Digital 9000;
- просте налаштування мультиканальних систем : вбудований антенний сплиттер дозволяє каскадний сполучати до 8 приймачів без додаткового устаткування;
- технологія "істинного рознесеного прийому"(True Bit Diversity) підсумовує інформаційний зміст обох каналів приймача, забезпечуючи тим самим найвищу якість сигналу;
- еквідистантна сітка частот дозволяє досягти максимальної щільності каналів і значно спрощує налаштування;
- 32 високоякісних попередніх радіочастотних фільтру-для максимального пригнічення перешкод на вході антени;
- системи корекції і інтелектуального маскування аудіопомилок;
- перемиканий алгоритм шифрування AES 256 для захисту даних;
- автоматичне налаштування частот;
- цифровий і збалансований трансформаторний XLR- вихід, 6.3-мм "джек" AES-3(версія Dante обладнана картою Brooklyn II від Audinate і додатковим коннектором Amphenol RJ-45);
- вбудований антенний сплиттер дозволяє безпосередньо каскадувати до 8 приймачів;
- окремий високоінформативний OLED- дисплей для кожного з двох каналів;
- спеціальний індикатор Link Quality-для моніторингу "випадань" аудіосигналу;
- сумісність з додатком Wireless Systems Manager(WSM);
- сумісність із стандартними СВЧ-антеннами виробництва Sennheiser, а також капсулями, петличными і головними мікрофонами виробництва Sennheiser і Neumann;
- сумісність з передавачами серії Digital 9000 в режимі Long Range;
- повний комплект виходів для підключення аналогового і цифрового устаткування (XLR, TRS -"джек", AES, Dante (у версії EM 6000 Dante);
- модульний блок зарядного пристрою(19" 1RU);
- технологія заряду літієво-іонних батарей для передавачів.
Артикул | 508475 |
---|---|
Гарантія, міс. | 24 |
РЧ-діапазон(низ), Мгц | 470 |
РЧ-діапазон(верх), Мгц | 714 |
Смуга пропускання, Мгц | 244 |
Чутливість | - 100 дБм |
Діапазон відтворних частот(низ), Гц | 30 |
Діапазон відтворних частот(верх), Гц | 20000 |
КНИ, % | |
Аудіо роз'єми | AES3-2003, XLR- 3: 48 kHz, 96 kHz, 24 bit / Dante™, RJ- 45: 48 kHz, 96 kHz, 24 bit |
Рівень аудіо виходу | XLR: +14 дБ |
Рівень аудіо виходу | джек 6,3 мм: +12 дБ |
Споживаний струм, мА | 145 |
Габарити, мм | 44х483х373 |
Вес, г | 5.2 |
Цифровий | Та |
Инсталяционный | Та |
Приймач | Та |
- Гарантія
- 24 місяці
- Роз'єми
- AES3 - 2003, XLR- 3: 48 kHz, 96 kHz, 24 bit / Dante™, RJ- 45: 48 kHz, 96 kHz, 24 bit
- Тип
- приймач
Компанія Sennheiser, є світовим лідером у виробництві звукового устаткування, що поєднує в собі високі технології і сучасний дизайн.
Створення добре працюючих інструментів для професіоналів - завдання, посильне команді виключно висококласних інженерів. Компанія Sennheiser була такою, починаючи з 1945 року, коли називалася ще Labor W, і в її штаті було всього сім чоловік, залишається і сьогодні, отримавши міжнародне визнання, працевлаштувавши 1400 чоловік і побудувавши заводи в Німеччині, Ірландії і США.
Коротка історія
У 1947 році фахівці тоді ще Labor W створюють свій перший оригінальний мікрофон, MD 2, і він, завдяки якісній перевазі над конкурентам, стає дуже популярним в радіомовленні. Мало хто про це знає, але в 1949 компанія розробила, і деякий час випускала підсилювачі потужності. Це були перші пристрої, що відповідають стандарту hi, - fi, а через декілька років він буде прийнятий на озброєння усіма виробниками домашньої звукової техніки.
Але знову про мікрофони: в 1954 вже під маркою Sennheiser випускається динамічний мікрофон MD 21; сьогодні це раритет, популярний у радіо і клубних DJ на заході. У період з 1956 по 1959 роки розробляються мікрофон типу "пушку"(shotgun), MD 82 і стереофонічний мікрофон MDS 1, в 1962 році з'являється нова високоспрямована конденсаторна "гармата" для ТБ і кінозйомок, працююча за принципом interference tube. А в 1985 запущений у виробництво новий модельний ряд студійних конденсаторних мікрофонів MKH, що відповідають вимогам цифрового звукозапису. Предмет особливої гордості розробників(слід сказати, і власників теж) - динамічний мікрофон MD 421, виробництво якого почалося в 1960 році. Триває і до цього дня; всього за 40 років продані більше 350,000 екземплярів.
Компанії належить пріоритет в розробці і випуску перших у світі відкритих динамічних навушників(модель HD 414, 1968 рік). Є у компанії і інші відкриття в цій області - навушники з системою активної компенсації шуму NoiseGard(модель LH 1C, 1988 рік), а також електростатичні навушники з ламповим підсилювачем(модель Orpheus, 1991 рік). Професійна преса оцінила їх як кращі у світі.
Пальма першості в області цифрової(!) технології передачі звукового сигналу по інфрачервоному каналу також належить Sennheiser. У 1976 випущені передавач SI 406 і приймач-стетоскоп HDI 406. Пізніше, в 1993, ця технологія була застосована у безпровідних навушниках IS 850.
А чи знаєте ви, коли з'явилася перша радіосистема? У 1958 році, і створили її інженери компанії Sennheiser. Тоді на ТБ і в концертній діяльності безпровідна мікрофонна система Mikroport зробила справжню революцію! Починаючи з 1979 року, радіосистеми компанії, оснащуються системою шумопониження HiDyn, що істотно поліпшила якість звукопередачи, а в 1980 випущений перший безпровідною мікрофон для вокалістів, SKM 4031. Досягнуті помітні успіхи в мініатюризації, їх результат - випуск в 1981 році передавача SK 2012 і приймача EM 1036, основних компонентів першої у світі радіосистеми "економічного класу".
Робота по удосконаленню радіосистем Sennheiser не припиняється.