32-канальна цифрова консоль мікшера для живих виступів Roland M200i
iPad у поєднанні з професійною цифровою консоллю мікшера
Цифровий мікшер M - 200i є частиною сім'ї V - Mixer, який має нагороди за якісне звучання, відмінне функціонування і додаткова... (див. повний опис)
32-канальна цифрова консоль мікшера для живих виступів Roland M200i
iPad у поєднанні з професійною цифровою консоллю мікшера
Цифровий мікшер M-200i є частиною сім'ї V-Mixer, який має нагороди за якісне звучання, відмінне функціонування і додаткову функціональність у поєднанні з іншим устаткуванням-і це усе в компактному корпусі. Roland M-200i, має 24 аналогових входів, 12 аналогових виходів і стерео вихід(AES/EBU).
Вбудований порт REAC(Протокол передачі аудіо за допомогою Ethernet розроблений Roland) дозволяє легко розширювати функціональність, включаючи видалені входи/виходи, просто підключивши стейдж-бокс системи Roland Digital Snake.
Розширте можливості з будь-яким іншим облаштуванням сімейства REAC, включаючи персональні мікшери і/або багатоканальне устаткування запису/відтворення. M200i, оснащений повнофункціональними 32 каналами, включаючи виходи Main LR, 8 входів AUX, 4 Matrix, а також 8 груп DCA.
На борту консолі мікшера чотири процесори ефектів і чотири 31-смугові графічні еквалайзери, які потрібні для будь-якої професійної живої роботи. Інші популярні функції, включаючи запис/відтворення у форматі WAV за допомогою пам'яті USB, видалене управління за допомогою PC/Mac, а так само запис DAW.
Додавши до всього потужний і усеосяжний контроль iPad, V-Mixer M-200i виділяється, як новий напрям консолей для будь-яких живих заходів. Безкоштовне програмне забезпечення для iPad доступно в AppStore.
Характеристики
- 32-канальний цифровий мікшер
- 17 моторизованих фейдеров, регулятори і кнопки для основних функцій
- 24 входи і 14 виходів-збільшення кількості до 64 входів і 54 виходів
- Повний контроль усіх необхідних функцій за допомогою iPad
- Управління Wireless і дротяне за допомогою iPad
- Легке розширення функціональності, включаючи персональні мікшери і багатоканальний запис/відтворення
Гнучкість в управлінні і мобільність iPad відмінно поєднуються з надійністю і точністю цифрової консолі мікшера.
iPad легко встановлюється на консоль, гармонійно доповнюючи фізичний контроллер.
iPad працює, як великий сенсорний дисплей. Він ідеальний для інтуїтивного управління ефектами і інших графічних маніпуляцій, одночасно дозволяючи фізично управляти гучністю за допомогою моторизованих фейдеров. Розширений інтерфейс "Touch & Turn" забезпечує зручніше мікшування, ніж будь-коли раніше, дозволяючи управляти торканням з iPad і одночасно управляти за допомогою фізичних ручок.
У консолі є присутніми усі функції, необхідні для живого професійного звучання.
Ідеальна для живої роботи кількість фізичних роз'ємів : 32 входи + Main, 8 входів AUX, 4 виходи матриці. Незважаючи на свій компактний розмір, M-200i гарантує зручну роботу з 32 каналами. Мікшер підтримує безліч варіантів мікшування. Будь-який з 24 аналогових входів, 40x40 каналів порту REAC, ефекти, що призначаються, на виходи і запис на USB- флэш можуть призначатися на будь-який з 32 каналів.
Консоль мікшера дуже гнучка у використанні незалежно від ваших технічних потреб.
У поєднанні з iPad, M-200i може підійти для роботи у будь-якій ситуації. Саунд-чек можна здійснювати видалено з сцени або будь-якого іншого місця розташування, використавши iPad. В той же час, усі дії можуть здійснюватися безпосередньо на консолі, завдяки вбудованому дисплею і наявності усіх необхідних регуляторів і кнопок.
Усі вхідні канали оснащені двома процесорами і 4-смуговими параметричними еквалайзерами.
Гейт/експандер, компресор і 4-смуговий параметричний еквалайзер доступний на кожному з 32 каналів. Запорука успіху якісного мікшування в хорошій обробці каналів і М-200і це забезпечує. Роз'їм Main, 8 входів AUX і 4 вихідних шин матриці оснащені компресором, 4-смуговим еквалайзером, лимитером і затримкою.
Попередні підсилювачі управляються повністю цифровим способом безпосередньо на консолі або видалено.
Натисненням кнопки, усі параметри попередніх підсилювачів можуть бути збережені або викликані миттєво. Система Digital Snake легко підключається і дистанційно управляється з консолі M-200i.
24x12 аналогових входів/виходів легко розширюють свою функціональність з системою REAC
У компактному корпусі консолі розміщені 16 мікрофонних/лінійних входів, 8 лінійних входів, 2 виходи MAIN і 10 виходів, що призначаються. Підключивши Digital Snake до порту REAC можна збільшити кількість входів і виходів. На борту так само цифрове стерео вихід(AES/EBU) для прямого підключення цифрових пристроїв, а так само два виходи на навушники.
16 входів оснащені незалежними мікрофонними передпідсилювачами. Повний цифровий контроль дозволяє миттєво зберігати і викликати безліч параметрів таких, як вхідна чутливість, завал і фантомне живлення. Управління Digital Snake може здійснюватися повністю дистанційно.
На борту чотири мульти-эффект процесора. Немає необхідності у використанні зовнішніх пристроїв.
Все чотири мульти-эффект процесора легко призначаються на будь-який вхідний канал, шину AUX, шину матриці і вихідну шину. Доступні 15 типів ефектів включаючи ревербератор і затримку, а так само три ROLAND "Vintage Effects" хвалені звукоинженерами світу.
Типи ефектів
Stereo Reverb, REVERB+GATE, DELAY x 2, LONG DELAY, Multi Tap Delay, Cross-modulation Delay, Stereo Chorus, Stereo Flanger, Stereo Phaser, Channel Strip x 2, Pitch Shifter x 2, GEQ, STEREO FLANGER SBF-325, PHASE SHIFTER SPH-323, DIMENSION D SDD-320
Чотири 31-смугових графічних еквалайзерів.
Чотири 31-смугові графічні еквалайзери потрібні для живих робіт. Застосовуючи затримку сигналу на вхідному каналі і вихідній шині, M-200i легко забезпечує точне налаштування звучання. При необхідності точнішої корекції звуку, графічний 31-смуговий еквалайзер може бути використаний додатково 8 разів за допомогою вибору "graphic EQ" з чотирьох мульти-эффектов.
Вбудований рекордер стислого аудіо у форматі WAV на USB накопичувач.
Сигнал будь-якого з виходів(MAIN, 8 AUX, 4 виходи матриці) може записуватися як в 16-бітовій якості, так і в нестислому форматі WAV за допомогою підключення USB накопичувача в гніздо, розміщене на задній панелі консолі. Збережені аудіо доріжки на USB накопичувачі можуть бути відтворені на будь-якому вхідному каналі. USB накопичувач, може використовуватися для збереження/завантаження конфігураційних файлів на M-200i.
Чарівна узгодженість і ефективність видаленого управління
Управління за допомогою iPad дозволяє краще здійснювати мікшування.
Це не просто декілька функцій, а глобальне управління-нові можливості мікшування. Видалене управління усіма нюансами міксу за допомогою iPad дає відчуття прекрасній реакції і комфорту. Одними з найкращих особливостей M-200i являються зручна робоча панель, фэйдеры, регулятори і кнопки, які повністю інтегровані в програмне забезпечення iPad. Безпровідне з'єднання встановлюється простим підключенням USB адаптера безпровідного зв'язку WNA1100-RL(продається окремо) або через безпровідну точку доступу LAN, що у свою чергу дозволяє користувачеві видалено управляти консоллю M-200i прямо з iPad, знаходячись на сцені або у будь-якому іншому місці усередині приміщення.
Док-порт для підключення iPad.
Док-порт для підключення iPad забезпечує пряме дротяне з'єднання і стабільну роботу, на яку не впливають флуктуації струму. Через док-порт подається живлення на iPad.
Дистанційне керування за допомогою PC
Для дистанційного керування M-200i за допомогою PC(Windows/Mac) використовується спеціальне програмне забезпечення M-200i RCS*. Управління консоллю може здійснюватися одночасно, з iPad, PC і безпосередньо з M-200i. Програмне забезпечення M-200i RCS доступно для безкоштовного скачування.
Три типи безпровідного підключення.
Залежно від необхідності, доступні три способи з'єднання iPad і консолі M- 200: кабельне LAN- з'єднання "cable LAN connection", безпровідне LAN- з'єднання "wireless LAN connection" або з'єднання Ad-Hoc "Ad-Hoc connection".
Безліч методів запису для будь-яких застосувань
За допомогою REAC легко здійснити налаштування системи М-200і для високоякісного багатоканального запису в реальному часі на живих виступах. З'єднавши кабелем Cat5e/6 мережевий вихід комп'ютера і порт REAC можна робити одночасний запис до 40 каналів прямо в "Cakewalk SONAR Producer". Редагуйте і зводьте аудіо матеріал відразу після запису. Підключивши 48-дорожечный рекордер/плеєр R-1000, можна здійснювати запис і відтворення усіх каналів одночасно, що необхідно при записі репетицій, тренувань і для живих застосувань. Таким чином, R-1000 дозволяє здійснювати запис/відтворення без комп'ютера. Скориставшись перетворювачем S-MADI, М-200і може легко взаємодіяти з іншими пристроями в середовищі що підтримує формат MADI для запису і трансляції. Для здійснення запису в Cakewalk SONAR Producer, потрібний пакет драйверів S-RDK REAC Driver Kit. Для моніторингу необхідно використати аудіо інтерфейс Roland OCTA-CAPTURE, FA-66 або VS-700R.
Здійснення усіх маніпуляцій прямо з консолі
Усі маніпуляції, можна здійснювати прямо з консолі M-200i за допомогою фэйдеров, кнопок і регуляторів розміщених на головній панелі управління. ЖК дисплей, розміщений у верхньому правому кутку, дозволяє бачити усі значення параметрів, системних налаштувань і значення рівнів сигналу. У разі виникнення проблем при роботі з iPad, усі дії можуть здійснюватися безпосередньо з M-200i.
Інтерфейс дистанційного керування включає роз'єми MIDI і RS-232. Підтримка V-LINK для синхронізації з відеоустаткуванням.
На задній панелі розміщені роз'єми MIDI для передачі/прийому даних, у тому числі і із зовнішніх пристроїв, а також роз'їм RS-232C, для інтегрованих настінних панелей і інших типів видаленого управління. Роз'єми MIDI підтримують V-LINK, що дозволяє зв'язувати консоль М-200і з відеоустаткуванням Roland. Наприклад, підключивши видеомикшер V-40HD, можна синхронізувати відео з будь-яким регулятором гучності будь-якого каналу.
Приклади конфігурацій
У основі системи V- мікшування лежить REAC-протокол передачі аудіо сигналу за допомогою Ethernet, розроблений Roland, для наднизької затримки і передачі цифрового аудіо з високою якістю. Пристрої, які використовують технологію REAC, встановлені сьогодні на багатьох об'єктах і застосовуються на заходах високого рівня по всьому світу. Розрядність 24 біт, протокол з підтримкою передачі 40/40 каналів забезпечують ідеальну передачу цифрового аудіо через легкий, недорогий і просто встановлюваний кабель Cat5e/6. Технологія REAC, це своєрідний "імунітет" від погіршення сигналу в тракті, шумів і перешкод, що типово зустрічаються в аналогових системах. Додатковою перевагою технології, являється велика свобода розміщення кабелю, що дозволяє мати краще звучання і понизити витрати. Дізнайтеся більше про переваги технології REAC.
Обробка Канали/Шини | Кількість каналів : 32 Шини: MAIN L/R, 8 шт. AUX, 4 шт. MATRIX |
Входи/Виходи | Входи: 24 Виходи: 14 |
Перетворення сигналу | АЦП/ЦАП: 24 біт Частота дискретизації : 48.0 кГц або 44.1 кГц |
Затримка в консолі | 2.0 мс *1 * Загальна затримка вихідного аудіо сигналу M-200i відносно вхідного * Частота дискретизації : 48.0 кГц * Ефекти: без включення ефектів |
Мережева затримка | 2.5 мс *1 * Загальна затримка вхідного аудіо сигналу S-1608 відносно вихідного сигналу консолі M-200i що проходить через порти REAC * Частота дискретизації : 48.0 kHz * Ефекти: без включення ефектів |
Роз'єми Входи/Виходи/Інші | Вхідні роз'єми(від 1 до 16) : XLR-3-31 тип Вхідні роз'єми(від 17 до 22) : ?-дюймовые, телефонного типу Вхідні роз'єми(від 23 до 24) : телефонного типу RCA Вихідні роз'єми(від 1 до 6), що призначаються : тип XLR-3-32 Вихідні роз'єми(від 7 до 10), що призначаються : ?-дюймовые, телефонного типу Вхідні роз'єми MAIN(L, R) : тип XLR-3-32 Роз'їм PHONES: 1 шт. ? дюйма, стерео, телефонного типу, 1 шт. міні, телефонного типу Вхідні роз'єми AES/EBU : оптичного типу Порт REAC : RJ-45 типу EtherCon Роз'їм RS- 232C: 9-піновий типу D-sub Роз'єми MIDI(OUT/THRU, IN) : 5-пінові типу DIN Порт USB MEMORY : USB тип A Порт USB WLAN ADAPTOR : USB тип A Порт USB COMPUTER : USB тип B Порт LAN : тип RJ45 Порт DOC CABLE : 10-піновий, міні типу DIN Порт DOC CABLE : 10-піновий, типу DIN, роз'їм DC IN |
Заземлення | Тип XLR : 1 GND, 2 HOT, 3: COLD Фантомне живлення: +48 В постійного струму(максимальне значення без навантаження), 14 мА |
Характеристики Входів/Виходів Частотний діапазон | Вихідні роз'єми(від 1 до 10), що призначаються :-2 дБ/+0 дБ Вихідні роз'єми MAIN OUTPUT(L, R) :-2 дБ/+0 дБ Роз'єми PHONES :-3 дБ/+0 дБ * Частота дискретизації : 48.0 кГц або 44.1 кГц * Вхідні роз'єми INPUT : 1-24 |
Загальне нелінійне спотворення і шуми | Вихідні роз'єми(1 to 10), що призначаються : 0.05 Вихідні роз'єми MAIN OUTPUT(L, R) : 0.05 Роз'єми PHONES : 0.05 * Частота дискретизації : 48.0 кГц або 44.1 кГц * Вхідні роз'єми INPUT : 1-24 |
Динамічний діапазон | Вихідні роз'єми(1 to 10), що призначаються : 102 дБ Вихідні роз'єми MAIN OUTPUT(L, R) : 102 дБ * Частота дискретизації : 48.0 кГц або 44.1 кГц * Вхідні роз'єми INPUT : 1-24 Перехресні перешкоди на частоті 1 кГц Вхідні роз'єми(1-24) :-80 дБ Вихідні роз'єми(від 1 до 10), що призначаються :-88 дБ Вихідні роз'єми MAIN OUTPUT(L, R) :-88 дБ * Частота дискретизації : 48.0 кГц або 44.1 кГц |
Номінальне значення вхідного сигналу | Вхідні роз'єми INPUT(від 1 до 16) :(- 65 до +4) дБ по напрузі Вхідні роз'єми INPUT(від 17 до 24) :(- 28 до +4) дБ по напрузі |
Вхідний імпеданс | Вхідні роз'єми INPUT(від 1 до 16) : 14 кОм Вхідні роз'єми INPUT(від 17 до 24) : 10 кОм |
Максимальний вхідний рівень сигналу без спотворень | Вхідні роз'єми(1-24) : +22 дБ по напрузі |
Номінальний вихідний рівень сигналу | Вихідні роз'єми(від 1 до 10), що призначаються : +4 дБ по напрузі Вихідні роз'єми MAIN OUTPUT(L, R) : +4 дБ по напрузі |
Вихідний імпеданс | Вихідні роз'єми(від 1 до 10), що призначаються : 600 Ом Вихідні роз'єми MAIN OUTPUT(L, R) : 600 Ом Роз'єми PHONES : 49 Ом |
Рекомендований імпеданс навантаження | Вихідні роз'єми(від 1 до 10), що призначаються : 10 кОм і більше Вихідні роз'єми MAIN OUTPUT(L, R) : 10 кОм і більше Роз'єми PHONES : 40 Ом і більше |
Мінімальний імпеданс навантаження | Роз'єми PHONES : 16 Ом |
Максимальний вихідний рівень сигналу без спотворень | Вихідні роз'єми(від 1 до 10), що призначаються : +22 дБ по напрузі Вихідні роз'єми MAIN OUTPUT(L, R) : +22 дБ по напрузі Роз'єми PHONES :150 мВт + 150 мВт |
Залишковий рівень шуму | - 88 дБ по напрузі -80 дБ по напрузі -61 дБ по напрузі * Вихідні роз'єми: вихідні роз'єми(від 1 до 10), що призначаються, вихідні роз'єми MAIN OUTPUT * Частота дискретизації : 48.0 кГц або 44.1 кГц |
Еквівалентний рівень вхідного шуму | - 126 дБ по напрузі * Вихідні роз'єми: вихідні роз'єми(від 1 до 10), що призначаються, вихідні роз'єми MAIN OUTPUT * Частота дискретизації : 48.0 кГц або 44.1 кГц |
Інше Дисплей | Графічний ЖК-дисплей 132 x 64 точок із заднім підсвічуванням |
Струм споживання | 3.6 A |
Робоча температура | Від +5С° до +40С° |
Аксесуари | Кабель DOCK, підставка для iPad, блок живлення, шнур живлення, посібник користувача |
Додатково | Комплект для установки в річок: RA-10U, безпровідною адаптер USB "WNA 1100-RL USB Flash Memory" |
Розміри і вага | Ширина: 491 мм Глибина: 490 мм Висота: 198 мм Вес: 9.8 кг |
Примітки | Використайте адаптер USB распостраняемый тільки компанією Roland. Використання адаптерів іншого виробника не гарантує сумісності і коректної роботи пристрою. * 0 дБ по напрузі = 0.775 В ефективного значення * В цілях удосконалення, специфікації і/або зовнішній вигляд пристрою можуть бути змінені без попереднього повідомлення. * 1: при використанні сплиттера S-4000D або комутованого хаба в тракті кабелів REAC, мережева затримка збільшиться на величину, сплиттером, що вноситься. Досяжне значення реальної затримки одного підключеного сплиттера не повинно перевищувати 200 мкс. |
Roland Corporation - японська компанія, що виробляє електронні музичні інструменти, а також музичне програмне забезпечення.
Фабрики компанії розташовані в Японії, США, Італії і на Тайвані. Окрім бренду Roland, продукція реалізується під торговими марками Edirol(персональні інтерфейси для звукозапису), Boss(гітарна обробка), Rodgers(цифрові органи) і Cakewalk(програмні засоби для любительського і професійного звукозапису), деякий час компанії належала марка электропиано Rhodes.