YAMAHA QL1
YAMAHA QL1
YAMAHA QL1
YAMAHA QL1
YAMAHA QL1
YAMAHA QL1

Пульт мікшера YAMAHA QL1

24889

Розпродано
0 грн
Чисте, натуральне звучання і потужна вбудована обробка розкривають широкі простори для творчості, Звучання Yamaha розпочинається з відтворення,, максимально наближеному до оригіналу або джерела. Пульти серії QL створені на основі схем і, рішень, спеціально розроблених для досягнення... (див. повний опис)

Цей товар не можна придбати в кількості 1 шт. Мінімальне замовлення товару від цього постачальника становить 1000 грн

Чисте, натуральне звучання і потужна вбудована обробка розкривають широкі простори для творчості

Звучання Yamaha розпочинається з відтворення, максимально наближеному до оригіналу або джерела. Пульти серії QL створені на основі схем і рішень, спеціально розроблених для досягнення виняткової чистоти і лінійності на всьому протязі звукового тракту, від входу до виходу. Такий надійний фундамент дозволяє повною мірою використати можливості вбудованої обробки і процесорів преміум-класу, таких як Portico 5033/5043, розроблених в співпраці з легендарним Rupert Neve. Вбудована функція автоматичного мікшування від Dan Dugan Sound Design відповідає за оптимальний баланс каналів для мовних програм і завдань в найрізноманітніших формах, дозволяючи повністю сконцентруватися на оптимізації загального звучання.

Усе розпочинається з натурального звучання

Щоб повною мірою скористатися потенціалом вдосконаленої звукової обробки і створювати нові неповторні звукові пейзажі, звукоинженеру потрібне чисте і неофарбоване звучання. Цій ідеї незмінної філософії Yamaha, вимагаючої природності звучання, повністю відповідають консолі серії QL, точно відтворюючи оригінальний запис.

Кожен компонент забезпечує чудове референсное звучання

Лише необроблений звук, ідентичний оригіналу, може стати основою творчих експериментів. Отримати такий чистий, натуральний звук, яким так славиться серія CL, тепер можна і за допомогою компактних пультів серії QL. Кожен аспект, від механічної конструкції до розташування портів, ланцюгів живлення, заземлення або окремих компонентів, був ретельно продуманий і у результаті об'єднаний в систему, що забезпечує незвичайно високу якість звучання. Можливі шуми, які потенційно могли б вплинути на якість звуку цифрового мікшера, були ретельно досліджені і ефективно усунені. Такиго роду перешкоди здатні вплинути на якість АЦП-ЦАП перетворення, і тому, окрім усього іншого, джиттер-эффект тактових синхроімпульсів системи був предметом пильної уваги інженерів. Отже була переглянута і оптимізована внутрішня структура розташування схем FPGA (field - programmable gate array) і змінена маршрутизація тактового сигналу. Усі ці нюанси в сукупності забезпечують характеристики, які успішно проходять не лише найстрогіші наукові випробування, але і задовольняють слух найвимогливіших звукоинженеров в галузі.

Зберігаючи спадщину

Коли приходить час творчої роботи на полотні чистого незабарвленого звуку консолі QL, до ваших послуг приходить цілий набір потужних процесорів. Цифрові технології Yamaha досконально відтворюють характерні особливості звучання перевірених часом аналогових пристроїв, віhouseих своїм першокласним звучанням. Окрім цього у вас в руках і революційна микширующая система для роботи з мовними програмами. Технології, що дозволяє досягти результатів такого рівня, відбивають повагу компанії Yamaha до історичної спадщини фахівців, що подарували нам одні з найбільш цінних аудіо рішень і можливостей. Ці технології також надають сучасним звукоинженерам необхідну підтримку в їх творчості в майбутньому.

Технологія VCM і Rupert Neve

Консолі QL повною мірою наслідують усі можливості обробки, що містяться в пультах серії CL. Більшість процесорів заснована на технології віртуального моделювання ланцюгів VCM (Virtual Circuitry Modeling), розробленою "Dr. K" (Тошифуми Кунимото) і його командою в передовому інноваційному центрі цифрових технологій компанії Yamaha - "Лабораторії До". Технологія VCM достовірно моделює як схемотехніку, так і робочі показники аналогових аудіопристроїв, аж до характеристик окремих елементів, таких як опори і місткості. Моделі VCM настільки реалістичні і музичні, що навіть легендарний Руперт Нив (Rupert Neve) - майстер, що побудував свою репутацію на дослідженнях в області аналогового звуку, визнав їх високу якість і брав участь в розробці VCM -версий своїх моделей компресора Portico 5033 і еквалайзера 5043, вбудованих в консолі серії QL.

Вбудований революційний автоматичний мікшер від Dan Dugan

Завдяки тісній співпраці з Dan Dugan Sound Design, популярна система автоматичного мікрофонного мікшування Дена Дугана з вдосконаленими алгоритмами доступна в консолях серії QL. Усе просто: досить тільки активувати процесор у будь-якому числі каналів аж до 16 для автоматичної оптимізації посилення мікрофонів. Регулювання посилення плавне і природне, неначе мікшування робиться руками досвідченого професіонала. Система так само ефективно бореться з акустичним зворотним зв'язком і можливими проблемами при гребінчастій фільтрації. При роботі з промовою (особливо живцем) вона дозволяє звукооператорові, не відволікаючись на фейдеры, концентруватися на інших деталях, houseагаючись стабільно високої якості мікшування.

Поліпшений інтерфейс для зручності роботи

Здатність швидко і упевнено реагувати на численні і постійно такі, що міняються події є найважливішою особливістю прм роботі з живим звуком. Консолі серії QL оснащені великим сенсорним дисплеєм і регуляторами "Touch and Turn", що створюють незвичайно зручний і ефективний робітник інтерфейс. Серйозна увага була також приділена таким елементам, як відчуття від роботи з фейдерами і відображення імен каналів, щоб створити сучасний і вишуканий робочий простір. Дистанційне керування і можливість налаштувань в оффлайн режимі з iPad або комп'ютера додає ще більше можливостей цій високотехнологічній системі.

Вдосконалений інтерфейс для інтуїтивно зрозумілого управління

Оператори, що переходять з аналогових пультів на цифрові дуже швидко "подружаться" знайдуть комфорт c Yamaha QL. Роки накопиченого досвіду, а також величезна кількість відгуків від користувачів зі всього світу дозволила створити простий і зручний інтерфейс, що при цьому дозволяє здійснювати найрізноманітніші операції і для широкого спектру сфер застосування.

Функція "Touch and Turn"

Уперше представлена в серії CL, функція "Touch and Turn" була захоплено сприйнята звукоинженерами по всьому світу. Серія QL пропонує ті ж функціональні переваги: доторкніться до параметра, яким хочете управляти на сенсорному дисплеї, і потім обертайте энкодер "Touch and Turn" (він знаходиться в правому нижньому кутку біля дисплея). Колірний індикатор, розміщений під перемикачем, міняє забарвлення при роботі з вибраним параметром, візуально підтверджуючи виконання операції і виключаючи можливі помилки в роботі. Швидко, просто і інтуїтивно зрозуміло.

Інтерфейс Yamaha Selected Channel

Візуальний інтерфейс Yamaha Selected Channel забезпечує повний огляд усіх параметрів конкретного каналу з можливістю безпосереднього управління ними на великому сенсорному дисплеї. Дисплей повністю аналогічний консолям серії CL, забезпечує хорошу і наочну візуалізацію, а також м'який відгук для надійної роботи на довгі роки. Безпосереднє управління за допомогою механічних регуляторов-энкодеров, а також інноваційній функції "Touch and Turn" забезпечують швидкий доступ до найбільш важливих параметрів консолі QL, тим самим підвищуючи швидкість і ефективність роботи.

Прогресивні можливості, підкріплені практичним дизаи?ном

Можна мати силу-силенну різних функцій, але якщо вони не інтегруються в загальну операційну систему із зручним доступом, користь їх істотно падає. У серії консолей QL дизаи?н фейдеров і регуляторів ідеально продуманий і вивірений як за формою, так і по матеріалах. Наочна візуальна індикація імен каналів з колірним відображенням роблять відображення інформації на консолі ще більше практичним і зручним. Інтерфейс - найважливіша сполучна ланка між звукооператором і консоллю, саме тому ми підійшли до його створення з особливою увагою.

Фейдеры: точний розмір, чіткі відчуття і ясне відображення

Звуковий задум оператора передається на консоль, в першу чергу, через повзунки фейдеров. Завдяки успадкованій від серії CL ковшоподібній формі повзунків фейдеров (на кшталт сидінь у спорткара), забезпечується зручна і надійна роботу, незалежно від того, в якому місці палець знаходиться на повзунку. Навіть матеріал, з якого виготовлені повзунки фейдеров, оптимально підібраний для зручності управління. А бічні кромки повзунків сконструйовані так, щоб розмітку і ділення шкал фейдеров було легко видно практично під будь-яким кутом.

Контроллери управління вибраним каналом для швидкого і зручного налаштування

Основні параметри вибраного каналу для швидкого і зручного доступу прив'язані до регуляторів, розміщених праворуч від дисплея. На додаток до призначених для користувача клавіш, яким легко можна присвоїти конкретні параметри (це ще одна традиційна особливість цифрових консолей мікшерів Yamaha), на дисплеї консолі QL є призначені для користувача регулятори, що дозволяють також легко розпоряджатися призначенням на них різних параметрів. Поєднання призначених для користувача клавіш і регуляторів значно підвищує швидкість і ефективність роботи.

Комплексний блок Fader Bank

Усі аналогові входи закріплюються за одним банком фейдеров, тоді як доступ до інших вхідних і вихідних каналів здійснюється шляхом перемикання банків. Також передбачені чотири призначені для користувача банки фейдеров, що дозволяють набирати туди будь-яку необхідну комбінацію каналів для досягнення максимально можливої ефективності в роботі. Налаштування призначених для користувача банків фейдеров зберігаються в пам'яті сцен і можуть бути миттєво викликані з пам'яті при необхідності.

Чітке візуальне і колірне відображення каналів

Мініатюрні дисплеї над фейдерами відображають імена каналів і положення фейдера. Окрім цього під назвою кожного каналу розташована кольорова смуга, що підсвічується одним з восьми кольорів. Кожен колір відповідає кольору каналу на сенсорній панелі дисплеї. Вісім кольорів разом з чорним дають в сукупності комбінацію з дев'яти відтінків. Ці надзвичайно наочні дисплеї відрізняються легкою читаністю як при яскравому сонячному світлі, так і при тьмяному освітленні в приміщенні.

Масштабоване рішення для будь-якого завдання

У доповненні до щедрої кількості аналоговий входів і виходів, консолі серії QL оснащені мережевим аудіопротоколом Dante, забезпечуючи повноцінну інтеграцію з консолями CL сімейства. Особливо цікава функція "Port to Port", що дозволяє маршрутизувати сигнал з будь-якого вхідного аналогового порту у будь-який вихідний аналоговий порт усієї мережі Dante. таким чином консоль QL може функціонувати і в якості облаштування введення-виводу для будь-якої іншої консолі (QL або CL) в загальній мережі.

Варто також відмітити такі функції як 2-дорожечная/многодорожечная запис і два слоти розширення для карт типу MY, що дозволяють додати обробку або вхідні/вихідні канали. Усе це робить консолі серії QL незвичайно універсальним і потужним рішенням для щонайширшого спектру завдань звукопідсилення.

Гнучкі мережеві можливості в одній багатофункціональній консолі

Сьогодні в додатках, пов'язаних з живим звуком, важливу роль грають мережеві можливості, і серія QL пропонує для цього усе? необхідне. На додаток до великого набору функцій, консолі QL оснащені широко поширеним мережевим протоколом Dante, розробленим компанією Audinate для передачі цифрового аудіо. Це означає, що консолі QL можуть бути об'єднані з іншими устрои?ствами, сумісними з Dante, наприклад, з консолями серії CL і рэковыми модулями введення/виведення серії R. Завдяки цьому, з'являється можливість створення систем для завдань практично будь-якого масштабу і складності.

І одна консоль може вирішити усі завдання

Кожна консоль серії QL надає широкі вбудовані можливості по інтерфейсах введення/виводу для різноманітного застосування без необхідності у використанні рековых блоків і іншого зовнішнього устаткування (16 аналогових входів і 8 аналогових виходів у моделі QL1). У багатьох випадках вам можливо вистачить і однієї консолі, що дає значну перевагу як в портативності, так і в швидкості налаштування.

Вбудований мережевий протокол Dante

Технологія якнайточнішої синхронізації дозволяє понизити затримку і рівень джиттера, досягти високої точності передачі сигналу, легкості і швидкості налаштування мережі. Індивідуальні адреси, присвоєні кожному пристрою в мережі Dante, забезпечують автоматичне виявлення пристроїв і легку маршрутизацію. Швидкість налаштування дозволяє заощадити час на виконання найважливішої процедури - налаштування міксу.

Резервування для забезпечення надійності

Завдяки резервним підключенням за допомогою Dante, що вийшов з ладу кабель або проблеми ?в мережі не зупинять проведення шоу. Налаштування первинних і вторинних резервних комутацій можна провести за схемою "Зірка", і поява проблеми у будь-якому елементі мережі не перерве передачу даних, обрушивши мережу.

Гнучкість з функцією "Port to Port"

"Port to Port" - нова функція, що дозволяє входам і виходам консолі серії QL виступати елементами більшої системи. Це, приміром, дає унікальні можливості комутування FOH -пульта і мониторной консолі. А функція компенсації посилення рівня сигналу "Gain Compensation" ще більше розширює можливості.

Системи з мінімальною кількістю пристроїв

Можливість безпосередньої комутації вхідних і вихідних портів, минувши микширующие канали, забезпечує безпрецедентну можливість маршрутизації сигналів між аналоговими входами і виходами, Dante і слотами MY. Наприклад, консоль QL може бути використана в якості облаштування введення/виводу для інших консолей серії QL або CL, одночасно функціонуючи і як моніторна консоль.

Для використання в якості і мониторного пульта, і облаштування введення/виводу потрібно лише одну консоль QL, а аналоговий гейн може дистанційно регулюватися з FOH -консоли QL або CL. Також можливо микшировать аналогові сигнали, що поступили на консоль, при цьому одночасно передаючи їх на багатоканальну систему запису по мережі Dante. Можливості тут практично безмежні!

Загальний доступ до рековым облаштувань введення/виводу без проблем з посиленням

При підключенні декількох консолей до одного блоку введення/виводу співаю мережі Dante і можливості комутації "Port to Port" регулювання коефіцієнта посилення, здійснюване на одній консолі, може в теорії порушити баланс мікшування на іншій консолі. Такі проблеми усуває функція компенсації посилення рівня сигналу "Gain Compensation". Компенсація здійснюється в цифровому каскаді посилення, так що загальне посилення рівня сигналу, що транслюється по мережі, залишається постійним.

Усе для творчості звукорежисера

Консолі серії QL оснащені віртуальним реком з процесорами ефектів, який дозволяє здійснювати вибір і комутацію внутрішніх процесорів по аналогії із зовнішніми пристроями. У серії QL повноцінно представлена високоякісна обробка, що отримала захоплені відгуки в серії CL. Інструменти для формування високоякісного звучання завжди під рукою і доступні при першій же необхідності.

Ефекти Premium Rack

У віртуальній рековой стійці може бути встановлено до 8-ми процесорів VCM, у тому числі процесори Portico, розроблені в співпраці з компанією Rupert Neve Designs, є стандартом в провідних студіях звукозапису по всьому світу. Використання цих процесорів дозволяє досягти рівня якості, на яку раніше були здатні лише висококласні зовнішні аналогові процесори. Що ще важливіше, студійна якість і музична тональність такого класу тепер сталі доступні і живому звуку.

  • Portico 5033/5043

Ці пристрої бездоганно моделюють звукову глибину і широту оригінального аналогового еквалайзера і компресора/лимитера розроблених Rupert Neve. Вони не лише ідеально підходять в якості першокласних процесорів студійного класу у ваш мікс, але і незвичайно прості налаштуванню для досягнення бажаного ефекту. Просто включіть ці прекрасні моделі в сигнальний ланцюжок і послухайте.

  • U76

Студійний стандарт, ідеально відповідний для широкого спектру завдань. У нього навіть є клавіша "ALL" в секції RATIO, що емулює ефект від натиснення усіх клавіш Ratio на оригіналі.

  • Opt - 2A

Модель одного з найбільш використовуваних оптичних студійних компресорів з 1960-х років. Відмітний характер компресії і релиза оригінального пристрою відтворені з особливою точністю.

  • EQ - 1A

Класичний студійний еквалайзер, який і по сьогоднішній день залишається затребуваним. Він високо цінується за своє музичне звучання завдяки ламповій схемотехніці і трансформаторній схемі эквализации, а також відмітним характером посилення і аттенюации.

  • Dynamic EQ

Цей оригінальний еквалайзер в реальному часі детектує зміну рівня сигналу у вибраних частотних смугах, і динамічно змінює коефіцієнт посилення для забезпечення точної компресії, лімітації і дэ-эссинг. Дуже наочний інтерфейс забезпечує швидкість і зручність роботи.

Ефекти

До восьми з 46 доступних просторових ефектів, а також до восьми инсерт ефектів можна встановити одночасно в консолі QL. Набор містить ряд високоякісних процесорів реверберації Yamaha REV - X для точного регулювання звучання. При необхідності будь-якого зі встановлених ефектів може бути замінений графічним еквалайзером.

  • Comp 276

Ця модель об'єднує в собі декілька аналогових компресорів, які були популярні в студіях звукозапису в 1970-х. Будь-хто, хто знайомий з оригіналами, неодмінно дізнається цей характерний панч і щільність.

  • Open Deck

Унікальний ефект, що моделює аналоговий ланцюг популярної професійної котушкової деки плюс характеристики стрічок, який з нею використовуються. Ви можете вибрати тип деки, характер звучання якої необхідно отримати, або поєднувати різні моделі дек для запису і відтворення.

  • Comp 260

Компресор/лимитер змодельований в цій моделі був незвичайно популярний у кінці 70-х. Він мав ланцюг детектрования RMS рівня на транзисторах і підсилювача, керовані напругою (VCA) для регулювання рівня. Звукова палітра цієї моделі безпомилково впізнанна.

  • EQ 601

Для м'якої аналоговою эквализации ця модель відтворює популярну топологію з 70-х.

Блоки графічних эквалаи?зеров (GEQ)

Блок графічних еквалайзерів ідеально підходить для включення у вихідну або інші шини. Можна встановити до восьми 31-смугових графічних еквалайзерів, і будь-який з них може бути перемкнутий в режим подвійного 15-смугового "Flex15GEQ" еквалайзера, який здатний регулювати 15 смуг з 31 доступної. Маючи вісім слотів, можна одночасно використати до 16 еквалайзерів. Також через GEQ Rack можливо підключати в инсерт каналів мікшер Dan Dugan Design Automatic Mixer, забезпечуючи до 16 каналів автоматичного мікшування звуку для мовних програм.

Двох-/багатоканальний запис і відтворення

Чи хочете ви простий двоканальний запис і відтворення, або ж багатоканальний звук в повному масштабі, з консолями серії QL це просто. Можна записувати як два канали на стандартні USB флеш-накопители, так і здійснювати серйозний багатоканальний запис на цифрову робочу станцію (DAW) по мережі Dante. Відтворення мультитрека зручне для "віртуальних саундчеков", коли виконавців немає поруч, а USB флешка із стеретреком - для фонової музики і звукових ефектів.

Зручний двоканальний запис на USB -накопитель

Стандартний USB флэш-накопитель, підключений до USB -порту на передній панелі, використовується для запису стереотрека у форматі mp3. Немає необхідності носити за собою додаткове устаткування, і запис можна передати виконавцям відразу як тільки виступ закінчиться. Звукові файли у форматах mp3, AAC або WMA, збережені на флэш-накопителе з комп'ютера або будь-якого іншого джерела, можуть відтворюватися для запуску відповідної фонової музики або звукових ефектів, без необхідності в додатковій апаратурі.

Підтримка багатоканального запису

Консолі серії QL навіть багатоканальний запис дозволяють зробити легко і просто. Програмне забезпечення Dante Virtual Soundcard дозволяє безпосередньо здійснювати передачу багатоканального аудіо на комп'ютер c OC Windows або Mac, підключені до Dante безпосередньо через стандартний мережевий Ethernet порт. З використанням на комп'ютері робочої станції (DAW), що наприклад, йде в комплекті Steinberg Nuendo Live, можна одночасно записувати до 64 аудіодоріжок. Окрім того, що це кращий спосіб виконати професійний, якісний запис живого виступу, цей підхід є ще і ідеальним засобом для віртуального саундчека.

Розширення функціональності

Вид
цифровий
Стерео каналів
8
Эффектор
є
Моно каналів
32
Тип
Пасивний
QL1

Історія корпорації Yamaha налічує більше 100 років. З тієї миті як молодий підприємець Торакусу Ямаха уперше виготовив високоякісний очеретяний орган. Незабаром компанія, яку він заснував, не лише випустила перше піаніно в Японії, але і здобула широку популярність за кордоном: в 1904 році піаніно і орган компанії Yamaha отримали Гран-прі на міжнародній виставці в Сент Луісі.

Після такого блискучого початку компанія продовжила свій рух на шляху до популярності і стала одним з самих кращих виробників музичних інструментів у світі. У міру свого зростання і розвитку компанія використала унікальний накопичений досвід майстерності і останні технологічні досягнення для розширення асортименту продукції і послуг.

Сьогодні компанія є визнаним лідером в різних областях, починаючи з виробництва музичних інструментів і аудіо-відео продукції і закінчуючи інформаційними технологіями, медіа-послугами, виробництвом предметів обстановки для будинку, автозапчастин, металів, а також розвитком системи музичної освіти і курортного бізнесу.