Підсилювач-голова EGNATER ARMAGEDDON
Підсилювач-голова EGNATER ARMAGEDDON
Підсилювач-голова EGNATER ARMAGEDDON
Підсилювач-голова EGNATER ARMAGEDDON
Підсилювач-голова EGNATER ARMAGEDDON
Підсилювач-голова EGNATER ARMAGEDDON
Підсилювач-голова EGNATER ARMAGEDDON
Підсилювач-голова EGNATER ARMAGEDDON

Підсилювач-голова EGNATER ARMAGEDDON

12026

Розпродано
56 233 грн
Egnater Armageddon - це 120-ват, 3-канальний, повністю MIDI -управляемый хай-гейн метав монстр зі вбудованим шумоглушителем ISP Decimator®. Чотири преміум лампи 6L6 підсилювача потужності і шість відібраних вручну преамп ламп 12AX7 живлять цього гіганта. 3 індивідуальні канали дозволяють отримати... (див. повний опис)

Характеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без попередження

Egnater Armageddon-це 120-ват, 3-канальний, повністю MIDI- керований хай-гейн метав монстр зі вбудованим шумоглушителем ISP Decimator®.

Чотири преміум лампи 6L6 підсилювача потужності і шість відібраних вручну преамп ламп 12AX7 живлять цього гіганта. 3 індивідуальні канали дозволяють отримати звучання від чистого відкритого клину до екстремального хай-гейн метав кранча. Фірмова технологія Egnater з перемикачами Tight і Bright в кожному каналі дає можливість настроїти поведінку підсилювача в низькочастотному і високочастотному діапазонах.

 

 

Вбудований шумопоподавитель ISP® Decimator G-String допомагає повністю усунути шум без збитку тональності і звучанню і може активуватися(вкл/выкл) з футсвича. Контроллерами управління "серединою" в майстер секції можна як посилити, так і ослабити її вклад в загальне звучання. Ревербератори можуть бути налагоджені незалежно для для кожного з каналів.


Armageddon повноцінно інтегрується з будь-яким MIDI устаткуванням. Семикнопковий футсвич(підключається стандартним XLR кабелем) і щільний чохол поставляються в комплекті.

 

Egnater Armageddon оснащений вбудованим шумоглушителем Decimator™ G-String, який є передовим сучасним рішенням в технології шумозаглушування. На відміну від традиційних нойзгейтов, Decimator™ G-String має запатентовану технологію з детекторами рівня, що стежать за гітарним сигналом.

 

Активуючи Decimator™ G-String і встановивши поріг спрацьовування Ви отримаєте ідеальний шумоглушитель без артефактів і побічних ефектів в звуці. 


"Decimator™" і "Decimator™ G String" є зареєстрованими торговими марками ISP® Technologies LLC

  • 120Вт ламповий підсилювач
    • Перемикана потужність 120Вт / 60Вт
  • Premium лампи :
    • 4 x 6L6 & 6 x 12AX7
  • Канал 1:
    • Volume, Gain + 3-смуговий еквалайзер
    • Tight & Bright перемикачі
    • High/Low Gain перемикач
  • Канал 2 & 3:
    • Загальний 3-смуговий еквалайзер
    • Незалежні Volume & Gain
    • Tight & Bright перемикачі
    • High/Low Gain перемикач
  • Вбудований шумоглушитель ISP® DecimatorTM G-String Noise Reduction з регулятором порогу Threshold
  • Майстер секція:
    • Presence & Density
    • Налаштування середини регуляторами Depth & Level
  • Незалежні ревербератори для кожного каналу з "Spillover"
  • 7-кнопковий футсвич що підключається стандартним XLR кабелем
  • Просте регулювання Bias із зовнішніми тестовими точками
  • XLR вихід з кабінет емуляцією / Вихід для запису
  • Буферна петля ефектів з регулюванням Send і Return
  • MIDI In / Thru зовнішніми DIP перемикачами для налаштування
  • 117В/230В перемикач живлення
  • Розміри: 9"(глибина) x 28"(ширина) x 10"
  • Вес: 21 кг

 

 

 


Гарантія 12 місяців
Тип підсилювача
Ламповий
Призначення
Для електрогітар
Рейтинг потужності
101-200 Вт
ARMAGEDDON

Від скромного початку і ремонтної майстерні через 30 років Брюс Эгнейтер продовжує залишатися невпинним новатором, а Egnater Amplification стають самою швидкорослою компанією в індустрії гітарного посилення. Його запатентована модульна система лампових підсилювачів явлеются радикальним відходом від традиційного лампового підсилювача. Egnater пропонують рівень гнучкості, який не знайти ні в одному другом ламповому гітарному підсилювачі. Рух в пошуку "ЗВУКУ" ніколи не зупиняється. "Звучання в першу чергу" - це девіз і кредо Egnater!

Ось лише невеликий перелік музикантів і груп, з якими працював Брюс :

Steve Vai, Linkin Park, Brent Mason, Tim Pierce, Peter Frampton, Dan Huff, Randy Jacobs, John Shanks(Melissa Etheridge), Dave Barry(Cher / Janet Jackson), Wireworks Studios(Michael Wagner), Tommy Anthony(Santana - Gloria Estefan), John Kempainen(Black Dahlia Murder), Richard Maranon(Gloria Trevi - Luz Rios), Bruce Kulick(Kiss), Danny Jacobs(Cher), Dan Donegan(Disturbed), Keith Howland(Chicago), Phil Collen(Def Leppard), Brian Monrony(Tom Jones), Andre Cotou(Celine Dion), Guns n' Roses, Offspring, Jason Aldean, Houston County, Tariq Arkoni, Anthrax, George Lynch, Breaking Benjamin, Melissa Etheridge, Jason Bonham Band, Bowling for Soup, Ty Tabor(King's X), Dug Pinnick(King's X), Joe Perry(Aerosmith), Nickelback, Duffy King, Indigo Girls, Green Day, Ted Nugent, Queensryche, Muse, Chris Poland(MegaDeth), Keith Kane(Vertical Horizon), Davey Johnston(Elton John), Chris Komozi(Michael Bolton), Bob Seger and the Silver Bullet Band, Michael Wilton(Queensryche), Wally Farkas(Galactic Cowboys), Kirk Hammett, Mudvayne, Sevendust, Dimebag Darrell, Nuno Bettencourt, Scott Tarulli and Gregg Marra

(King's X);

Чи не все рівно хто цей Брюс Эгнейтер? Просто ще одне ім'я у величезному світі гітарного лампового звуку? - скажете Ви і будете праві. На тлі пари-трійки общепризнаных монстрів і цілого ряду виробників подрібніше здається, що все вже давно придумано і сталі постулати лампового гітарного звуку незыблимы. Кожне нове ім'я - цей винахід велосипеда...

Ну що ж . якщо почали читати, значить, Ви повинно бути заінтриговані.

"Народився і виріс я в Детройті, штат Мічіган, і усе дитинство без втоми возився з железками: щось лагодив та ремонтував. Отримав свою першу гітару у віці 13 років. Це був Rickenbacker з цілісним корпусом і підсилювач Silvertone Twin Twelve з "універмагу" Sears and Roebuck's(як би хотілося мені їх повернути зараз). Рок рух в Детройті тільки починався, коли я був підлітком. Bob Seger, Ted Nugent, Iggy Pop, Alice Cooper, Grand Funk Railroad і інші були тоді тільки початкуючими місцевими групами. Мені подобалося пробирається на заходи, що відбуваються в місцевих концертних залах(я був неповнолітнім на той час) кожні вихідні, спостерігаючи за групами і їх устаткуванням. Я навіть грав в деяких з тих місць, вже через роки. Потім в 1969 році з'явилися дві нові групи, які змінили мій світ. Джими Хендрикс і Cream. Вони надихнули мене на те, щоб стати професійним музикантом. Я занурився в музику і займався без втоми і відліки часу. Ну і став досить непоганим гітаристом. Грав в декількох популярних місцевих групах. Потрапив в прогресивну рок-тусовку і грав в декількох групах впродовж багатьох років. Ми навіть вивчили усю першу сторону пластинки Close to the Edge групи Yes. Монументальне завдання було на той час. Ми грали її одного разу в одному з провідних місцевих клубів і. були звільнені того вечора. Я думаю, вони просто не розуміли такого роду музику. Я продовжував грати, але бачив, як мрія про створення чогось великого просто не перетворюється на реальність.

Ви запитаєте до чого це усе? Весь цей час я возитися з устаткуванням. Освоював нові способи, щоб отримати звук, який хотілося, але не виходило знайти в підсилювачах того часу. Тоді ще не придумали "майстер волюм" або хай-гейновых лампових апаратів, так що все, що нам залишалося робити, це викручувати наші Маршаллы до абсолютно божевільної гучності тільки для того, щоб отримати "ЦЕ" звучання. Потім ми стали відкривати для себе овердрайв педалі. Це був крок в правильному напрямі для отримання рок звучання з високим коефіцієнтом посилення, який ми усі шукали, але ... все ж не відповідь. Одного разу народилася у мене божевільна ідея. Я узяв маленький підсилювач Gibson, підкинув резистор замість динаміка і підключив вихід цього малюка на вхід мого Маршалла 200-вата. Ха ... тепер це вже дещо! Я зміг отримати дисторшн маленького лампового підсилювача на прийнятній гучності. Одкровення. Інші музиканти почали звертати увагу. Незабаром я зайнявся тим, що почав збирати аналогічну схему для місцевих гітаристів. Відверто кажучи, такий хід не самим якнайкраще впливав на устаткування, так що ті ж гітаристи потребували когось, хто міг повернути до життя їх підсилювачі, коли вони горіли. Все прийшло до того, що я зайнявся ремонтом частково за умовчанням, і частково тому, що я умів лагодити речі. Ось і прийшла до місця моя дитяча тяга до ремонту. Оскільки тепер стало очевино, що стати рок-звездой у мене не вийде, я вирішив, що коледж може бути хорошою ідеєю. І пішов в інженерний університет в Детройті(Detroit Engineering School) з надією на вступ в корпоративний світ. На жаль, музика продовжувала бути моєю єдиною істинною амбіцією. Якщо я не зміг стать рок-звездой, що я міг зробити, щоб бути залученим в музику? Мій дід, Ед Крэске одного разу сказав мені: "Не будь хлопцем, який риє канави, будь хлопцем, який робить лопати". У той час я ще не розумів наскільки мудрим був його вислів.

Я відкрив свій перший магазин по ремонту підсилювачів і гітар в 1975 році. У той час було не так вже багато місць для музикантів, де б вони могли "лагодитися", так що бізнес швидко пішов в гору. Проте, залишаючись музикантом в глибині душі, я ніколи не переставав шукати "ЗВУК". Я почав серйозно вивчати те, як працюють підсилювачі : що роблять, а що ні. Одна річ, яка мене завжди турбувала, - я хотів підсилювач, який би мав прекрасний дисторшн, але і якимсь чином і розкішний чистий звук теж. Mesa Boogie тільки-тільки вишли зі своїми підсилювачами Dual Mode, де можна було включити режим "lead" і отримати хороший дисторшн. На жаль, це був компроміс, тому що не можна було встановити два абсолютно різних тони на чистий і овердрайв, тому як одні і ті ж регулятори тембру були поділені між двома режимами. Я вирішив розробити підсилювач, який би мав чистий канал і канал перевантаження з окремими елементами управління для кожного. Зробив прототип для себе і він працював прекрасно. Інші музиканти почули про цей радикально новий ламповий підсилювач. Я почав робити ці підсилювачі для декількох місцевих музикантів. І побачив, що там може бути майбутнє.

Потім з'явилася модульна система і інші розробки для відомих компаній. Це були невеликі зачатки того, що пізніше отримало ім'я Egnater Amplification".

Від скромного початку і ремонтної майстерні через 30 років Брюс Эгнейтер продовжує залишатися невпинним новатором, а Egnater Amplification стають самою швидкорослою компанією в індустрії гітарного посилення. Його запатентована модульна система лампових підсилювачів явлеются радикальним відходом від традиційного лампового підсилювача. Egnater пропонують рівень гнучкості, який не знайти ні в одному другом ламповому гітарному підсилювачі. Рух в пошуку "ЗВУКУ" ніколи не зупиняється. "Звучання в першу чергу" - це девіз і кредо Egnater!