Підсилювач-голова EGNATER TOURMASTER 4100
Підсилювач-голова EGNATER TOURMASTER 4100
Підсилювач-голова EGNATER TOURMASTER 4100
Підсилювач-голова EGNATER TOURMASTER 4100
Підсилювач-голова EGNATER TOURMASTER 4100
Підсилювач-голова EGNATER TOURMASTER 4100
Бесплатная доставка от 3000 грн
Безкоштовна доставка при замовленні від 3000 грн.

Підсилювач-голова EGNATER TOURMASTER 4100

12025

У магазині
65 930 грн
TOURMASTER - це наш флагман з чотирма роздільними каналами і 12-у (!) лампами, який зможе дати Вам абсолютне будь-яке звучання, від кантри, блюзу до кранча і хай-гейн рику. При цьому усе це різноманіття звучання досить доброзичливо і зрозуміло в управлінні. Clean/Vintage 1  - це найчистіший... (див. повний опис)

TOURMASTER-це наш флагман з чотирма роздільними каналами і 12-у(!) лампами, який зможе дати Вам абсолютне будь-яке звучання, від кантри, блюзу до кранча і хай-гейн рику.

При цьому усе це різноманіття звучання досить доброзичливо і зрозуміло в управлінні. Clean/Vintage 1 -це найчистіший канал, а Clean/Vintage 2 може додати дещо гладкого і легкого овердрайва якщо "натискати" на струни сильно.

 

Overdrive 1-це основний кранч канал, артикульований і перкуссионный з потужним поданням, яке відчуваєш усім тілом. Якщо ж треба додати ще більше гейна для швидкого лид проходу або соло, допоможе канал Overdrive 2.

 

Усі 4 канали оснащені 3-смуговим еквалайзером, гейном, гучністю, регуляторами "contour" і перемикачами "modern / classic". Окрім цього в майстер секції є ревербератор, регулятори "presence" і "density".

 

Tourmaster оснащений ексклюзивною розробкою Egnater-Power Grid, що дозволяє незалежно встановити вихідну потужність підсилювача для кожного з каналів від 10 до 100 Ватів. З Power Grid можна отримати унікальні комбінації-потужний дисторшн підсилювача потужності при малих значеннях вихідної потужності і одночасно великий запас по динаміці на чистому каналі.

 

Ревербератор на лампі, що призначається для кожного з каналів петля ефектів(також на лампі), лінійний вихід зі спикерэмуляцией і зручне регулювання "bias" з тестовими точками-і це ще не повний перелік можливостей.

 

 

  • 100Вт ламповий підсилювач-голова
  • Преміум лампи :
    • 8 x ECC83S
    • 4 x 6L6
  • 4 канали зі змінюваним звучанням
  • Power Grid : 10Вт-100Вт
  • Петля ефектів , що призначається
  • Ревербератор
  • 6-кнопковий футсвич

 

    Фронтальна панель
  • 4 незалежні канали кожен з регуляторами:
    • Gain
    • Master
    • Treble, Middle, Bass
    • Classic/Modern Voicing
  • Ревербератор
  • Master Presence/Density


  • Задня панель
  • , що призначається  петля ефектів
    • Канали 1 & 2
    • Канали 1 & 2
    • Усі 4 канали
    • Тільки педаль
    • Регулятори Send, Return
    • Вибір: послідовно/паралельно
  • Лінійний вихід зі спикерэмуляцией
  • Зручне регулювання "bias" з тестовими точками
  • Розміри: 27.5"(L) x 11"(W) x 10"
  • Вес: 27 кг

 


Гарантія 12 місяців
Тип підсилювача
Ламповий
Призначення
Для електрогітар
Рейтинг потужності
61-100 Вт
TOURMASTER 4100

Від скромного початку і ремонтної майстерні через 30 років Брюс Эгнейтер продовжує залишатися невпинним новатором, а Egnater Amplification стають самою швидкорослою компанією в індустрії гітарного посилення. Його запатентована модульна система лампових підсилювачів явлеются радикальним відходом від традиційного лампового підсилювача. Egnater пропонують рівень гнучкості, який не знайти ні в одному другом ламповому гітарному підсилювачі. Рух в пошуку "ЗВУКУ" ніколи не зупиняється. "Звучання в першу чергу" - це девіз і кредо Egnater!

Ось лише невеликий перелік музикантів і груп, з якими працював Брюс :

Steve Vai, Linkin Park, Brent Mason, Tim Pierce, Peter Frampton, Dan Huff, Randy Jacobs, John Shanks(Melissa Etheridge), Dave Barry(Cher / Janet Jackson), Wireworks Studios(Michael Wagner), Tommy Anthony(Santana - Gloria Estefan), John Kempainen(Black Dahlia Murder), Richard Maranon(Gloria Trevi - Luz Rios), Bruce Kulick(Kiss), Danny Jacobs(Cher), Dan Donegan(Disturbed), Keith Howland(Chicago), Phil Collen(Def Leppard), Brian Monrony(Tom Jones), Andre Cotou(Celine Dion), Guns n' Roses, Offspring, Jason Aldean, Houston County, Tariq Arkoni, Anthrax, George Lynch, Breaking Benjamin, Melissa Etheridge, Jason Bonham Band, Bowling for Soup, Ty Tabor(King's X), Dug Pinnick(King's X), Joe Perry(Aerosmith), Nickelback, Duffy King, Indigo Girls, Green Day, Ted Nugent, Queensryche, Muse, Chris Poland(MegaDeth), Keith Kane(Vertical Horizon), Davey Johnston(Elton John), Chris Komozi(Michael Bolton), Bob Seger and the Silver Bullet Band, Michael Wilton(Queensryche), Wally Farkas(Galactic Cowboys), Kirk Hammett, Mudvayne, Sevendust, Dimebag Darrell, Nuno Bettencourt, Scott Tarulli and Gregg Marra

(King's X);

Чи не все рівно хто цей Брюс Эгнейтер? Просто ще одне ім'я у величезному світі гітарного лампового звуку? - скажете Ви і будете праві. На тлі пари-трійки общепризнаных монстрів і цілого ряду виробників подрібніше здається, що все вже давно придумано і сталі постулати лампового гітарного звуку незыблимы. Кожне нове ім'я - цей винахід велосипеда...

Ну що ж . якщо почали читати, значить, Ви повинно бути заінтриговані.

"Народився і виріс я в Детройті, штат Мічіган, і усе дитинство без втоми возився з железками: щось лагодив та ремонтував. Отримав свою першу гітару у віці 13 років. Це був Rickenbacker з цілісним корпусом і підсилювач Silvertone Twin Twelve з "універмагу" Sears and Roebuck's(як би хотілося мені їх повернути зараз). Рок рух в Детройті тільки починався, коли я був підлітком. Bob Seger, Ted Nugent, Iggy Pop, Alice Cooper, Grand Funk Railroad і інші були тоді тільки початкуючими місцевими групами. Мені подобалося пробирається на заходи, що відбуваються в місцевих концертних залах(я був неповнолітнім на той час) кожні вихідні, спостерігаючи за групами і їх устаткуванням. Я навіть грав в деяких з тих місць, вже через роки. Потім в 1969 році з'явилися дві нові групи, які змінили мій світ. Джими Хендрикс і Cream. Вони надихнули мене на те, щоб стати професійним музикантом. Я занурився в музику і займався без втоми і відліки часу. Ну і став досить непоганим гітаристом. Грав в декількох популярних місцевих групах. Потрапив в прогресивну рок-тусовку і грав в декількох групах впродовж багатьох років. Ми навіть вивчили усю першу сторону пластинки Close to the Edge групи Yes. Монументальне завдання було на той час. Ми грали її одного разу в одному з провідних місцевих клубів і. були звільнені того вечора. Я думаю, вони просто не розуміли такого роду музику. Я продовжував грати, але бачив, як мрія про створення чогось великого просто не перетворюється на реальність.

Ви запитаєте до чого це усе? Весь цей час я возитися з устаткуванням. Освоював нові способи, щоб отримати звук, який хотілося, але не виходило знайти в підсилювачах того часу. Тоді ще не придумали "майстер волюм" або хай-гейновых лампових апаратів, так що все, що нам залишалося робити, це викручувати наші Маршаллы до абсолютно божевільної гучності тільки для того, щоб отримати "ЦЕ" звучання. Потім ми стали відкривати для себе овердрайв педалі. Це був крок в правильному напрямі для отримання рок звучання з високим коефіцієнтом посилення, який ми усі шукали, але ... все ж не відповідь. Одного разу народилася у мене божевільна ідея. Я узяв маленький підсилювач Gibson, підкинув резистор замість динаміка і підключив вихід цього малюка на вхід мого Маршалла 200-вата. Ха ... тепер це вже дещо! Я зміг отримати дисторшн маленького лампового підсилювача на прийнятній гучності. Одкровення. Інші музиканти почали звертати увагу. Незабаром я зайнявся тим, що почав збирати аналогічну схему для місцевих гітаристів. Відверто кажучи, такий хід не самим якнайкраще впливав на устаткування, так що ті ж гітаристи потребували когось, хто міг повернути до життя їх підсилювачі, коли вони горіли. Все прийшло до того, що я зайнявся ремонтом частково за умовчанням, і частково тому, що я умів лагодити речі. Ось і прийшла до місця моя дитяча тяга до ремонту. Оскільки тепер стало очевино, що стати рок-звездой у мене не вийде, я вирішив, що коледж може бути хорошою ідеєю. І пішов в інженерний університет в Детройті(Detroit Engineering School) з надією на вступ в корпоративний світ. На жаль, музика продовжувала бути моєю єдиною істинною амбіцією. Якщо я не зміг стать рок-звездой, що я міг зробити, щоб бути залученим в музику? Мій дід, Ед Крэске одного разу сказав мені: "Не будь хлопцем, який риє канави, будь хлопцем, який робить лопати". У той час я ще не розумів наскільки мудрим був його вислів.

Я відкрив свій перший магазин по ремонту підсилювачів і гітар в 1975 році. У той час було не так вже багато місць для музикантів, де б вони могли "лагодитися", так що бізнес швидко пішов в гору. Проте, залишаючись музикантом в глибині душі, я ніколи не переставав шукати "ЗВУК". Я почав серйозно вивчати те, як працюють підсилювачі : що роблять, а що ні. Одна річ, яка мене завжди турбувала, - я хотів підсилювач, який би мав прекрасний дисторшн, але і якимсь чином і розкішний чистий звук теж. Mesa Boogie тільки-тільки вишли зі своїми підсилювачами Dual Mode, де можна було включити режим "lead" і отримати хороший дисторшн. На жаль, це був компроміс, тому що не можна було встановити два абсолютно різних тони на чистий і овердрайв, тому як одні і ті ж регулятори тембру були поділені між двома режимами. Я вирішив розробити підсилювач, який би мав чистий канал і канал перевантаження з окремими елементами управління для кожного. Зробив прототип для себе і він працював прекрасно. Інші музиканти почули про цей радикально новий ламповий підсилювач. Я почав робити ці підсилювачі для декількох місцевих музикантів. І побачив, що там може бути майбутнє.

Потім з'явилася модульна система і інші розробки для відомих компаній. Це були невеликі зачатки того, що пізніше отримало ім'я Egnater Amplification".

Від скромного початку і ремонтної майстерні через 30 років Брюс Эгнейтер продовжує залишатися невпинним новатором, а Egnater Amplification стають самою швидкорослою компанією в індустрії гітарного посилення. Його запатентована модульна система лампових підсилювачів явлеются радикальним відходом від традиційного лампового підсилювача. Egnater пропонують рівень гнучкості, який не знайти ні в одному другом ламповому гітарному підсилювачі. Рух в пошуку "ЗВУКУ" ніколи не зупиняється. "Звучання в першу чергу" - це девіз і кредо Egnater!

Бесплатная доставка от 3000 грн
Безкоштовна доставка при замовленні від 3000 грн.